Prima pagină > Uncategorized > Best of Septembrie 2007, Vol II

Best of Septembrie 2007, Vol II


„Nu sunt suparat, pentru ca echipa a jucat bine”, a spus, la final, Walter Zenga. „Oaspetii au marcat din doua greseli ale noastre, dupa care au jucat italieneste. S-a terminat o repriza cu 2-1 pentru ei, urmeaza a doua, cand vom merge la victorie”, a concluzionat tehnicianul dinamovist.

Fii pe faza la articolul urmator, marcheaza momentul istoric al trecerii de la full time la contract:
http://news.yahoo.com/s/nm/20070921/od_uk_nm/oukoe_uk_germany_politics_marriage

nici nu stii de cand asteptam ca nemtii sa nu fie insurati decat cate 7 ani, nici unu’ din razboaiele mondiale nu s-ar fi intamplat daca legea asta ar fi fost in vigoare.

 

claro recunoaste ca nu ti-a dat prin cap asa ceva, eu am ramas interzis cand am citit-o
ce mai faci, ti-a iesit patentu? ok, ba esti ofticat ca a ajuns dolaru canadian = dolaru american ?
ok, hai sa iti dau o veste buna, am vazut la Lauderdale o casa cu 28 mil de vanzare. Pe mine m-a amuzat.
Aaaaa! am vazut aseara Death Proofu lu Tarantino. Sper sa nu iti gresesc dar tare cacacios mi s-a parut. Mai bine mai vedeam odata pulp fiction. Ala mi-a placut, tie?

din pacate in afara de pulp fiction nimic nu e de vazut la tarantino, si daca ar exista pedeapsa capitala pentru filme (echivalentul oscarului, da’ mai drastic), i-as da-o lu’ tampitu’ asta cel putin pentru kill bill.

patentu nu mi-a iesit, credeam ca ti-am zis ca am gasit vreo alte 3 mult prea asemanatoare iar obectul in sine nu mi se pare ca merita efortul de a ma apuca de el fara patent in brate. acu imi dau suturi sa ma apuc de altceva.
nu, n-am vazut ca dolaru american a ajuns cat ala canadian. nu-mi dau seama cu ce imi schimba viata chestia asta – sau tie. daca stii, zi-mi.
tipa aia cu insuratoarea pe 7 ani mi se pare inteligenta, numai ca mi se pare mult. teoria mea secreta e ca o relatie n-are de ce sa dureze mai mult de 1an. am facut greseala sa o impartasesc laviniei la un moment dat, iar de-atunci mi-am dat seama ca ar cam fi cazul sa-mi tin gura. 

eu as masura relatia in altceva, nu in ani, sau zile vorba cantecului as da zile de la mine.
as masura casatoria in metrii (de pula incasata, de distanta parcursa) in kg, care face primu peste x kg se divorteaza automat etc
kill bill inca nu am vazut ultima parte;
ba bill al nostru nu e sanatos, am devenit suspicios
pai clar ca durata relatiei o sa iasa invers proportionala cu metrii parcursi si cu kilogramele dobandite. desi ultima, m-a convins o emisiune la radio, nu e relevanta. asa zice femeile.
zi de bill, ce te-a facut suspicios?

cum puii mei poate sa faca chestiile alea in masina cand aia e pe ciclu? nu pricep, ma depaseste nu numai moral sau potential, dar chiar si tehnic chestiile cu pricina cer oaresce conditie fizica, contorsionari, echilibristica, agilitate;
nu ma intelege gresit, nu ca m-as indoi de cele zise si facute dar ma gandesc cum de reuseste, de unde atata vointa si putirinta, crezi ca se antreneaza in timpul liber? oare face probleme din gazeta?

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

