Prima pagină > Uncategorized > Best of Septembrie 2007, Vol IV

Best of Septembrie 2007, Vol IV


explica-mi si mie de ce mi-a venit minunea asta de email abia acum.
cred ca ai dreptate cu mimozele, asta mi-e bafta. stii ce mi-a zis astalalta? ca nu vrea sa se dea in barci cu mine ca nu vrea sa-mi ceara (tupeu!) sa scap de vasle. m-a lasat perplex, de unde pana unde? ce-a facut? bagamias picioarele. probabil n-oi fi fost suficient de clar, tre sa mai lucrez la asta, eu nu ma bazez pe directia vantului.

cum de n-am fost prieten cu coleen? pai de unde stii ca n-am fost? glumesc, bai, n-am fost. si eu ma mir cum de n-am fost, cred ca din cauza ca jennifer. iar inainte de jennifer, fata clar avea alte gusturi in care n-am dorit sa fiu inclus. ma rog, nu vreau sa zic nimic de cele curente.

ba m-a surprins sorxa lu geo ca era mai buna cand era mica, acum nush ce dreq ca mi s-a parut naspa, nu ma acuza ca sunt pretentios pina nu citesti pina la capat. Respectiv alian mi s-a parut destul de naspa acum cu 15 ani mai batrana. Stiu ca o sa iti dai palme de stupoare dar intreaba-l si pe geon. De fapt mai bine nu il intreba ca stii ca el nu are probleme din astea de stil si nuanta.

zi de alinam. mie nu imi inspira o muie fata aia, cat un futut cu ea pe burta, sa te uiti la tatisoarele ei. ma rog, asta-s eu, da’ mi se pare ca are buze inguste. care e problema cu fostul ei prieten? ba, sper ca ma insel, da’ la un moment dat m-am simtit inclus in categoria motivelor din care i-a dat papucii lu’ ala. care era baiat bun altfel. bine ca nu v-a luat la bataie. auzi, da’ sor’sa nu era si mai interesanta?

ba tipa e din ce in ce mai interesanta, bine ca nu vrea sa iti ceara sa iti lasi nevasta, copii, televizorul si computerul de dragul ei, altfel cine stie unde ai putea sa ajungi

multumeste-i, zi-i ca pentru chestia asta te-ai combina la o muie cu ea, mai ca m-as combina si eu de bucurie; credeam totusi ca o sa vii cu ceva povesti in-depth din weekendu asta nu doar cu statementuri

pai problema e ca vrea, din cate ma pricep eu la limba romana. oricum, probabil ca ma retrag din activitatea asta competitionala, sunt prea batran pentru asa ceva, te las sa discuti cu gigi, care numara secs pana pleaca acasa.
bai, am vazut sky captain and the world of tomorrow si chiar mi-a placut, grafica e beton daca-ti place stilul industrial anii 40, iar filmul destul de sprintar. nu o sa ia oscar totusi, nu te ingrijora, da’ recunosc ca m-a surprins placut.
si am mai vazut o animatie – happily n’ever after, sa nu te impinga michiduta sa-l incerci, e imposibil.
am mai incercat „schite cu frank gehry”, documentar cu frank gehry (daca nu stii despre ce vorbesc da un oki la http://images.google.com/images?q=frank+gehry&hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=J5N&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=images&ct=title ), da’ din pacate n-am supravietuit mai mult de 10 minute, m-a omorat de plictiseala

Man, cred ca iti scapa esentialul, deja observ autocenzurare si auto-flagelare in ceea ce se intampla. Stiu, o sa imi zici seck ca asa esti tu, problema de fatza insa NU e una asumata comportamental, intelegi?!, scapa de indarjirea draceasca si seriozitatea vehementa in abordare, fii mai asezonat in stilistica si mergi pe culori-nuante deschise si pe auto-cautiune cu orice prilej.
Eu cred ca undeva acolo sus vei fi aspru pedepsit pentru orice prilej dintr-asta pe care il scapi, la care ii dai cu piciorul aiurea. Nu uita ca la carte zice „sa nu prea-curvesti”, nu ca sa nu curvesti deloc.
Asa ca lasa-ti cosmarurile si du-te de fute-o o data ca imi sta pe creeri.

ai fututo?

sa-mi fut una si bruneta e buna; auzi dar nu pricep cum poti sa stai la masa cu atati romani, ma rog, poate ca si-au iesit din stereotipii, altfel eu ma feresc pe cat pot; probabil ca e din cauza mea, sa nu crezi ca te acuz cumva

pai nu sunt convins ca o sa se mai intample, sa fiu sincer. stateam dupa fundu gagicii, etc, altfel nu calcam. nu, nu ne-am lasat de stereotipii, tot la eugenii si la povesti cu depanusat s-a ajuns, cum m-ai blestemat. bruneta de care vorbesti e intelectuala, mare fan al noilor filmelor romanesti si din bacau. cred.

hmm, vad ca ma confunzi cu gagicutza aia. mi se intampla tot timpul, nu esti primul, mai ales cand aveam pleata.
altfel am zis ca la fiecare 5 ani sa trag o reuniune liceala cu niste romani, sa aflu ce se mai intampla in tara muma, sa aud ce nazdravanii a mai facut base si ce marlan e de fapt plesu. asta a zis-o gagica cealalta, bruneta. sper ca iti dai seama ca am pleznit-o. ba chiar am imbulinat-o. tipa e genul director, si cu astea nu te incurci. ele se incurca cu tine, cum preferi
despre ce vorbeam?

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

