Prima pagină > Uncategorized > Best of Septembrie 2007, Vol V

Best of Septembrie 2007, Vol V


ce-a facut? unde am fost ieri? aici, pe metereze. nu’s cum se intampla ca imi ajung tarziu emailurile de la tine, de exemplu azi am primit pe ala cu muia chinezeasca si cu preoteasa pe care l-ai trimis acu doua zile. ia de mai intelege. iar pe internet, tura obisnuita de penisbot sau cum ii zice si ce a mai rasarit pe langa.
merci de complimentu cu gagicile, daca nu tragea maikmea de mine nu va trimiteam in veci pozele alea. nu’s de ce sunt asa de rapace cu pozele gagicilor. de fapt cred ca ma enerveaza participarea precara a astora la discutii, si de-aia. hai ca am aflat.
acum ea n-a mai trimis poze cu ea, vad ca nici altii nu se-nghesuie. de ce oare? sa nu-mi zici ca nici bill nu ne trimite poze ca sa nu zicem ca e insarcinat

e prins, il inteleg
la suedeza i-e lehamite de mine, o inteleg, cred ca si de tine, sper ca o intelegi
jeanine a trimis numa cu ea nu, o intelegi, altfel o intrebam daca are gemeni sau quadrupli cine stie
eu uite iti trimit emailuri, o sa trimit si poze dar mi-e lene, pina le cari, le salvezi, le urci pe web, e mult de lucru
ba nu stiu ce se intampla cu mailurile, cred ca le citeste cineva, macar sper ca sa le enjoy, chestia e ca s-a dus cu cariera ta politica, stii cum sunt astia ca te cauta in toate gaurile dupa ceva compromitator si nu se exista altceva mai rau decat ce ne scriem noi aici
deci, ce ziceam, zi o data pentru totdeauna, vrei sa incepem sa ne scriem serios? incepe cu Draga Prietene,
Azi s-au intamplat o serie de lucruri de o neinsemnatate crasa la servici, am avut probleme cu noua imprimanta laser care nu mai merge si am asteptat pe cei de la vendor sa trimita serviceu sa o repare. ….(n.a.: o tin asa vreo inca cateva randuri). Mi-am zis ca e imposibil si inuman sa cumperi o astfel de imprimanta scumpa care dupa doua zile sa nu mai functioneze. Iti vine sa iti bagi pula…. rahat, ba eu cam atata pot sa fiu serios, vreo 3-4 randuri.
 
„Presedintele a precizat, in cadrul emisiunii, ca nu a vazut raportul Consiliului Superior al Magistraturii cu privire la DNA, pentru ca nu l-a cerut, desi avea acest drept, dar a subliniat ca ‘pe ansamblu, raportul este unul pozitiv’ si ca ceea ce s-a scris despre raport in presa este doar o parte a documentului si nu tot raportul.”

vaaaaai, ce povesti ! sa lasi copilul sa pice in apa ! E clar ca uneori nu te intelegi altfel cu copii astia. Ca poti sa le zici de 50 de ori ca nu e bine, ei nu te cred pe cuvant. Noi am inceput cu pedepsele, ca nu se mai poate.
Mon petit in apa a fost incantat din prima, chiar am fost uimita (in jur alti copii urlau cat ii tineau plamanii). Asa ca am decis sa mergem cu el la piscina dupa vacante. Deocamdata nu ne-am urnit :))
Verona nu are povesti ca e in italia. Na ! Cu maman si papa. Fac o tura prin milano, verona, venetia, Florenta si nu mai stiu. Va zice ea cand se intoarce.

pedepse? eu nu fac asa ceva. eu o iau cu blandete, de exemplu sa zicem ca vrea musai sa aprinda si sa stinga televizorul de 100 de ori (ca nu umbla decat cu numere rotunde, orice ar face). ei bine de 100 de ori o iau de la televizor si o mut un pic mai incolo. ea vine inapoi, eu o mut inapoi. cu ocazia asta fac si exercitiu fizic, care tre sa recunoastem ca ne lipseste tuturor. asa ca aplic regula „insista mai mult decat ea, pana se plictiseste”, si pana acu nu am dat gres. decat cand nu vrea sa manance decat macaroanele, una cate una, din farfuria pe care se mai gaseste si cate altceva. cu mancarea inca nu am avut succes. daca nu vrea sa manance, asta e.
da’ e bestial ca lu’ al mic ii place in apa. tre sa incepeti sa mergeti la piscina, tre ca sunt lectii de inot pentru puradei de toate varstele.
si fain de argentina, sa aiba grija la portofele, ca acasa.

Pai ce sa va zic eu? Ca nu am chef de munca ? ca numar secundele pe care le mai am pana sa plec azi ? mai sunt 12960, 12959, 12958… 

credeam ca numeri secundele pana la pensie… io cam la stadiul asta sunt. altfel, tocmai ma intorc de la intalnirea cu fra. Va saluta.

exact asta ma interesa, multumesc. sa nu uiti sa-mi zici cum se termina numaratoarea, ca stau cu sufletul la gura.

cum adica nu ai pus la suflet ? da’ poza cu mine in care arat ca naiba (ca sa nu mai zis de … ) de ce ai pus-o ? Nu ca sa te razbuni ?
fiindca tot m-am bagat in vorba, ia sa va zic ca am telefon gratis cu romania incepand de maine. bagati numerele de telefoane fixe. Cu canada si america am de mult, dar tot nu am telefoanele…

dragutze pozele, parisul s-a mai schimbat de cand l-am vazut eu, nu-mi aduc aminte castelul ala de basm cu personajul cu palarie si mustata. ma rog, castelul o fi vreunul de pe valea loarei, n-am fost pe-acolo desi am auzit ca ar fi frumos. si zau, nu te enerva cu pozele, si pe mine ma intind si ma fac dublu pe laterala cand sunt la margine de poza. hai sa pun doua exemple ca sa compari si sa intelegi, nici nu stiu in care sunt mai groaznic

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

