Prima pagină > Uncategorized > Best of Octombrie 2007, Vol I

Best of Octombrie 2007, Vol I


Amadoi tipii aveau moace de romani… la tipe nu ma gandisem. Sunt un pic dezamagit. Sau mai degraba mandru… nici eu nu mai stiu.
Apropos de subiectele voastre de discutie… ma copii ati pierdut trendu’. Gigi Becali este cel despre care tre sa vbiti. Lasati-l dracu pe plesu, ca jiji a zis ca isi cumpara niste intelectuali sa il reprezinte. Si poate il vedeti si pe plesu pe sub jiji. Ca la cat de marlan e…

vez’ da baga man ceva actiune ca in baza lu hexa am ajuns sa discutam despre barbosu si tendintele post moderniste ale literaturii avangardiste.
zi ce mai suge albastra.

In afara de faptul ca i-am trimis un manual de supt pula si acum trage de mine sa ii dau pula ca material didactic, nimic. I-am dat-o o data saptamana asta, o vroia si azi. Pana la ora asta nu i-am dat-o.

Si any improvements cu manualul? eu zic sa ii dai un test teoretic si numai daca scoate punctaj bun sa o bagi in practica. Oricum sunt mandru de tine profesore pentru maniera stiintifica de a pune problema si metodele standardizate procedurale la care ai ajuns cu ea. Impunerea unui standard al calitatii este un desiderat pe care l-am sustinut in toate materialele pe care le-am publicat si in sedintele practice sustinute de-a lungul timpului.
Spune-i ca nu mai poti fara ea si ca vrei sa ii faci o poza cand ti-o suge, sau spune-i ca ai niste prieteni care vor sa analizeze situatia in vederea unui studiu stiintific ca material de laba.

Mai are de lucru fata. Insa ce e mai important e ca se vede ca incearca sa faca ce a citit acolo. Incearca sa o primeasca mai adanc. Cand am s-a aduc la perfectiune o sa ii fac si o poza. J Oricum, tre sa gasesc un loc in care s-o fut ca nu mai merge…

bai vezi ca daca mi-ai scris, n-am mai primit nimic azi in afara de alea pentru sean cu manualul de supt pula nu stiu ce cucu meu se intampla cu emailu asta..

hei, unde e dorinta, e pulintza, asa zice reclama la nike. pasul esential a fost facut, iti doresc acum rabdare in rezolvarea detaliilor, in tuning, cum ar veni. si asta e important. ne zici de adancime, e numai unul din criterii. va trebui sa fii atent la frecventa, la distributia presiunii, la presiunea maxima si cea nominala, la acceleratie (frana nu e importanta), la unghi, la dinamica in general, la pozitia corpului (sper ca e atenta la cum sta), la cum isi tine parul cu mana, si cate si mai cate. sper ca nu e din alea care incearca sa vorbeasca in timp ce o suge.
bai, poti s-o aduci la mine s-o futi, da’vezi ca pana maine seara ca maine mi se intoarce gagicile.

Se impune un juriu care sa certifice si eventual sa noteze performanta tinerei albastre. Ma ofer voluntar in aceasta actiune si il solicit pe 2 sa faca acelasi lucru desi stiu ca el e impotriva oricaror initiative bazate pe voluntariat.
Sunt evident o serie de detalii care trebuie luate in considerare la acordarea punctajului: pozitia mainii, zambetul de pe buze, buzele de pe pula, unghiul sub care priveste, focalizarea, schimbarea de ritm de la o vivace de mana la o adagio cu supt inabusit, asta ca sa enumar doar cateva din punctele pe care juriul trebuie sa le ia in consideratiune. Deci te rog sa trimiti emailu asta lu albastra si eventual sa completeze un formular de angajament, altfel nu am ce cauta ca parte in juriu.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

