Prima pagină > Uncategorized > Best of Octombrie 2007, Vol II

Best of Octombrie 2007, Vol II


Vezi ca eu ti-am trimis mailuri la greu, nu stiu de ce nu le primesti.
Dar numai o clipa te rog, sa imi sterg lacrimile, sa imi stapanesc sughitzurile de plans, ba ce fata necajita, sper ca nu te dezgust cu badaraniile mele dar in seriozitatea ei de poveste, da! e dramatica insa problema e ca toate situatiile pot fi dramatice mai ales la varsta ei.

Chestia cea mai naspa in toata scrisoarea, din punctul meu de vedere, ca un tata responsabil, este de ce pula mea se ia de copil. Ce are cu copilu meu (recte: al tau dar ma pun in locul tau acum). Ea e pierduta si nici tu nu esti Mother Teresa sa mantuiesti sufletele chinuite, si sa ii sufli in rani pentru ea, ea o sa sufere identic si cu si fara tine, in momentul de fata e dezechilibrata si inchisa in cochilie, i-e teama sa ia any kind of decission asa ca sta cu capul la cutie si doar arunca priviri in toate partile, argumentandu-si pozitia, alimentandu-si temerile si lipsa de initiativa de a iesi din rahat. Normal ca tu nu esti o alegere viabila, pune-o de o discutie serioasa cu ea si explica-i tot rahatul asta, sau daca vrei trimite-i emailul meu. Tu nu ii vrei sub nicio forma raul, eu nici atat, tot ce vrem noi e caldura, dorinta materializata -chestii efemere dar mai importante decat bulshituri institutionalizate precum maritis si alte maruntisuri eterne, dar daca felul in care ea vede viata o face sa creada ca aceasta abordare e dezgustatoare atunci, imi pare rau, dar fac aceste specificari doar pentru ea, si in conceptia mea si a ta asta e purul adevar. Acest strat de misconceptii pe care oamenii il denumesc gresit „valori” o impiedica a vedea punctul nostru de vedere, deci spune-i ca sentimentul tau e sincer atat cat intre pojghitza care il defineste ca sentiment si dorinta in sine e o cale directa.

Stai in pula mea ca m-a bagat unu in discutii de am pierdut firul, ba scrisoarea e simpatica si simpatetica, imi place de gagica, nu stiu ce m-as face cu ea daca as fi in locul tau. Ce varsta abjecta, las-o sa plece in argentina sa o fute cainii. Sper sa nu ii trimiti asta lu bill ca stii ca le ia personal.

ne duci cu vorba cu poza, man macar ceva scrisori de la ea ai ca vrem sa o cunoastem mai bine, zau esti egoist daca ne lasi asa cu ochii in soare. Are talent la scris? Asta ar putea fi o alta proba la absolvire: literatura erotica. ce zici maestre?

nu-i zic, am nevoie de el sanatos si voinic. oricum planul era ca ea sa se inteleaga din nou cu prietenul ei – am nevoie de ea sanatoasa la cap, nu epava, nu vreau sa fut cu batista la ochi.
bai, am ratat-o pe-asta la un centimetru ca sa zic asa. din pacate e prea mica sa inteleaga ca cu futut sau fara futut e acelasi lucru, da’ ca e mai placut cu. evident ca i-am zis ca nu m-as desparti de jenny si anastasia pentru ea sau altcineva ca ea, in caz ca se ingrijora. ma rog, iti dai seama ca am invelit raspunsul in vata de zahar si am picurat niste miere in varf, e prea chinuita. pacat, mi-am cam pierdut timpul.
vezi ca mi se intorc gagicile, deci o sa ne gandim sa-ti tragem o vizita la un moment dat… ai vreo preferinta?

Pai era bine daca veneai pe thanksgivingu asta, daca nu vino cand poti desi as fi preferatara acum ca e vremea super de super, mergea sa ne dam cu masinile de indy car; vezi de iarna nu iti faci iluzii de zapada ca anul trecut a trebuit sa anulam lectiile de ski ale lu fi-mea ca nu a nins, vezi inspre craciun am vreo 11 zile de liber, incluzand weekenduri respectiv. Ce zici?

Nu stiu de ce tot timpul femeile ajung la intrebarea asta: ca daca nu ai fi fost cu nevasta-ta am fi putut fi impreuna; fals, si pe cuvant ca nu ma pot abtine sa nu le zic. Am dubii si la a mea daca m-ar intreba ce as zice, sper sa nu ma intrebe, apropo saptamana trecuta am implinit 10 ani de la maritis.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

