Prima pagină > Uncategorized > Octombrie pierdut prin ganduri, 2007

Octombrie pierdut prin ganduri, 2007


indivizii astia ma sperie de-a dreptul. n-ai de unde sa stii ce le bese mintea la un moment dat, doamne fereste. da’ nivelul general si mie mi se pare ciudat – primu film pe care l-am vazut in state a fost gladiatoru, sefa de-atunci ne-a luat la film. mi s-a parut hilar, cu befa lu’ russel in rol de general inteligent, asa ca eram gata sa fac misto. de unde, sefa si barbaxo (amandoi niste fiinte foarte inteligente altfel), au declarat ca li s-a parut minunat.
pe partea cealalta insa, o am pe romancuta care se uita la toate filmele de arta, de mi-e si mila de ea (nu imi dau seama ce intelege din ele ca comunicarea se rupe, n-am mai vazut pe nimeni care sa citeasca atat si sa vada atatea si sa nu fie in stare sa spuna nimic despre ce-a vazut/citit, poate o intimidez), si pe blonda ailalta pe care am intalnit-o acu ceva vreme si care imi declama ritos cum ca cinematograful romanesc este intr-o vizibila ascensiune, de m-a bufnit rasul. nici asa nu mi se pare ok. ma rog, hai sa zicem ca blonda a trait in paris o vreme buna, are fumuri frantuzesti. da’ mai relaxat mama, mai relaxat. shabu-shabu cum zice barbosu – http://laurentiudumitru.ro/blog/2007/03/14/japonia-comedii-cu-andrei-plesu/
a, si am vazut collateral. misto filmul, zau ca mi-a placut.

E ciudat sau poate sunt eu ala care crede ca are vreo legatura speciala cu miezul problemelor, oricare ar fi ele sau el.
Conferinta lui Stephen Lewis, apropo azi va fi conferinta cu Dr. Roberta Bondar, stai asa ca stiu ca nu iti mai vine sa vorbesti despre Stephen Lewis cand ai auzit ca pe Roberta o cheama Bondar. O sa iti povestesc, dar hai sa iti zic de mos Lewis, deci neica, astia sunt oameni coborati de pe motocicleta si apucat de vorbit la lume. Pentru multimea vaca si proasta, baietii astia apar ca niste zeitati, daca ai 2-3 carti la activ in viata ta e imposibil sa nu iti dai seama ca nu prea au mult de zis. Nu imi pot imagina pe Patapievici mergand la o conferinta unde sa nu stie ce sa zica sau fara sa se pregateasca. In plus discursul cu care sunt obisnuit in astfel de situatii este cel mobilizator, in tema, ideatic si gata sa tulbure spiritele. Ti-am zis, daca te puneau pe tine in locul lu ala ai fi fost de sute de ori mai bun. Asta ca sa vezi cat de naspa si pe langa problema a fost cretinu ala.
Roberta Bondar, stimate domn, ne va onora cu prezenta in aceasta seara la noi in sat in seria de discutii despre cum sa aducem orasul la viata, sa ii trezim spiritul. Cineva, cumva pe aici si-a dat seama ca e nevoie de formatori, de modele noi, de opinii, de elucubratii si infuziuni spirituale. Cine altcineva mai bun ar fi putut sa vina sa ne explice cum stau lucrurile decat Dna Bondar, primul astronaut femee din Canada. Exact. De aici incolo nu mai e nimic de adaugat.

cine e asta bai? ca nu’l gasesc pe internet. asta? http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Lewis?
in fine, pe undeva nu imi displace ca oameni din domenii straine sa vorbeasca pe cate o tema. sunt obisnuit cu iliescu vorbind despre democratie, nastase despre logica, becali despre orice. doar sa nu uiti sa-ti iei semintele, popcornu si sucu cand te duci la conferinta, gata de entertainment. s-ar putea ca bondar sa nu fie complet idioata, din cosmos lucrurile se vad mai clar, poate va arata si poze cu satu din satelit. tot nu pot sa iau in serios orasul asta, ce pusca mea de nume e ala? s-au gandit sa schimbe numele orasului? mi se pare un pas obligatoriu si evident.

Eu am multe de zis, oricand, oriunde si cu orice ocazie; chestia e ca la conferintele astea trebuie sa imi taca fleanca ca sunt prezenti toti sefii mei, de la manageri pina la primar. Numele e penibil, se trage de la un trib de indieni care au locuit candva pe aici; evident ca asta nu poate fi o scuza. Nu stiu daca e mai bine ca orasul sa se cheme Buzau sau … Ochichiuke sau cum ii zice la strada aia cand urci spre Palm Beach. Treaba cea naspa e ca sunt multi ologofreni in orasu asta, la conferinta toata lumea astepta doar doar vorbitorii sa faca vreo gluma ca sa rada tamp in stil de rasete de culise la showurile Al Bundy. E tembel, daca ar fi venit macar Cornel Dinu cred ca ar fi trebuit sa plangem cu totii, chiar si cu mascariciu de Stephen Lewis si tot ar fi trebuit ceva seriozitate dar lumea vine ca la circ ma ca sa se entertain (Stephen Lewis e ala de pe wiki).

cati spectatori sunt? chestie gen aula sau cerc de prieteni la o tuica? sper ca a doua, asa ai apuca si tu sa-l intrebi cate ceva.
okechobee mi se pare la fel de penibil ca si satucu nostr’, ca si wakodatchatchee sau buzau. partea proasta e ca din start (nume) iti sugereaza ca nu e nimic familiar in orasul asta, chestie care se propaga mai departe in subconstient. ei, nu te-ai asteptat. sugerez: toronto nord (daca e in nord), sau gig city (daca nu ti-e prea jena), sau lake (ce lac e pe-acolo) city sau river (ce rau e pe-acolo) city. ai putea sa-i dai o tenta sf, sa-i spui X city (cu varianta evidenta XXX city), sau Klingon City sau Dagobar City. vezi si tu daca ai vreo varianta.
da’ asta mi s-ar parea inceputul. auzi, ce-ar fi sa o iei ca gluma si s-o intrebi pe vorbitoare in seara asta cum ar fi sa-i schimbi numele? orasului, nu vorbitoarei (chit ca).
plus ca mi se pare momentul cel mai bun sa faci cunostinta cu primarul si sa incepi sa-i sugerezi una alta (telecommuting, electric cars, ziua bicicletelor, transport in comun dupa modelul 23-ului barat catre mamaia, zi-i sa faca o piata tomis 3, etc)

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

