Prima pagină > Uncategorized > rromani naspa in italia

rromani naspa in italia


te doare mintea (http://www.ziua.net/display.php?id=228835&data=2007-11-02)

„Nicolae Romulus Mailat, nascut la Avrig, a violat si ucis sotia unui
ofiter italian intr-o tabara de langa Roma …”

citesti mai jos…

„El a batut-o, a violat-o si aruncat-o fara suflare pe sotia unui ofiter
italian, Giovanna Reggiani, …”

si, si mai jos…

„Giovanna Reggiani este in coma cerebrala, pentru moment nefiind
declarata moartea”

in fine, ne lamuresc

„Pacienta prezinta o stare de coma cu absenta reflexelor, dar cu
activitate cerebrala reziduala, din acest motiv nefiind considerata in
moarte clinica”

Trebuie sa intre foarte adanc in capul idiotului romanesc cum se omoara o italianca, altfel ajung astia acolo si nu inteleg nimic.
Nu stiu cum satz zic dar nici cea mai mica jena nu m-a incercat citind intamplarea care face stirile in Romania zilele astea.

bai, cu stirea aia mie mi se face mila de italieni (chit ca nu mi-s dragi deloc). partea proasta e ca nu exista cale acum sa inchida portile la loc, practic orcine din ro poate sa ii calce fara sa dea socoteala nimanui. asta e.

Am vazut ieri un film romanesc, nu ma injura si nu te intreba cum am ajuns sa ma uit la el, se cheama 12:08 Bucharest East sau cam asa ceva, e regizat de unu din regizorii astia tineri. Sa ma pish pe el cu filmul si cu actorii lui cu tot. Interesant e ca aratau blocurile alea, m-am infiorat, cred ca uitasem, discutiile noastre despre arhitectura nu isi mai au sensul, cand vezi blocurile alea nimic nu isi mai are sensul.

ce fac eu? ma uit in continuu rapit la http://www.youtube.com/watch?v=b4-C5m6wSVY. probabil din cauza de culori, nu pot sa-mi iau ochii de la clipul ala. de bucati sa nu mai zic.
altfel, vezi ca MIT se gandeste la masini de oras (mici, se pliaza) – http://www.news.com/MIT-offers-City-Car-for-the-masses/2100-13833_3-6217039.html?part=rss&tag=2547-1_3-0-20&subj=news
ca de obicei, astia se gandesc la ce ma gandeam si io. carnati.

senzatia mea e ca dayma a aparut ca urmare a fugarelii de care au parte romanii si tiganii la un loc pe meleagurile italiene. O stire similara a aparut ziele astea legat de o femeie romanca careia dupa ce a murit i s-au luat organele si au fost bagate in niste italieni. E ostentativ si penibil, mi-e jena ca stirile astea apar acum o data cu evenimentele. Cred ca toate astea au de-a face cu ospitalitatea poporului roman, cu bunul lui simtz si spiritul de sacrificiu pentru idealuri nobile. Habar n-am, mi-e sila de chestii din astea acum, povestea dayma s-ar putea sa fie adevarata dar nu imi pica bine.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

