Prima pagină > Uncategorized > incursiuni sexuale

incursiuni sexuale


astia de la care ma carasem, mafiotii, isi facusera si sauna si sala de forta la parter, pentru inspiratie probabil, sau poate le ceruse bucata aia de receptionista. vezi daca carnatii aia ai tai de sefi nu-ti aproba, eu sa fiu in locul tau mi-as lua macar un scaunel pliant de pescar si vaselina cu mine cand m-as duce la buda,  plus palaria cu carlige.
bai, regret ce aud, zi macar ca ai futut o betie.

O betie subtire de tot. dar una peste alta a fost distractiv. Asta, futaiul cand o mai fi cazul. Am gasit un loc de pitit in caz ca… 

loc de pitit?! pai hoteluri nu mai sunt prin zona ? ce dreq, nu fii cheap, du-o la marriot si ud-o in samanie, cat poa sa fie ?

Cooooool: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_deaths

Imi pare rau dar nu te pot contrazice, perfect de acoarda; si mie mi se pare ca albastra nu e suficient de incitanta cel putin nu atat pe cat lasam noi sa se intrevada. 
Mai trimite o poza cuea sa vedem mai bine.

Ma cam stresez sa dau informatii pe mail, de-aia dau informatii chinuite.
Pe de-alta parte nici nu pot sa zic ca merita efortul si timpul pierdut. Mai degraba as zice ca nu, da’ cine stie…
Astazi nu am vbit nimic si arhiva de zilele trecute nu exista… asa ca doar pe viitor sa va transmit ceva.

Propun trecerea la un limbaj incriptat. Avem mai multe variante, unele care imi vin mie in cap, altele care v-ar putea veni voua in cap. Chestiunea e ca trebuie sa facem brain storm si sa ne punem la un loc. Alta varianta ar fi sa incripteze fiecare dupa cum il taie capu si ailalti vor incerca decriptarea pe pielea lor.
O varianta de incriptare ar fi ii dam lu albastra un nume de cod. Sau sa scriem toate cuvintele intoarse avec al ludom atsa.
In final mie imi plac ideile astea ca imi aduc aminte de Enis cand i-a zis lu Bolchis ca daca vrea sa se razbune pe gagica aia ca nu a vrut sa danseze cu el ar putea sa ii puna pasta de dinti pe clanta.
Alte idei?

inventam un cod? mi-e lene. bill, daca intr-adevar ti-e frica de spioni, baga   http://www.gpg4win.org/download.html, instaleaza-l, creaza-ti o cheie (un set de chei), trimite-ne cheia publica, dupa care tot ce trimiti mai departe va fi criptat.
iced iz, dnac o ituf ni ruc ep artsabla? etaop as acaf  tagaps ni lupmit ala?

imi trebuie o oglinda sa citesc chestiile alea. ba e aiurea ca oamenii sunt stresati la servici apropo de scrisu emailurilor, e inuman, e futere in cur

si mie mi s-a parut straniu ca cineva sa se teama de asa ceva, stiut fiind faptul ca pierd mai mult de juma de zi de obicei scriind mailuri. m-as asptepta sa fi fost dat afara pana acu daca intr-adevar careva contorizeaza.
stai sa adaug un nivel de protectie la emailul asta.
„ba, sa-l fut in gura pe-ala sau pe-aia care citeste emailu’ asta in afara de noi”.
gata, esti protejat, iti zic cand simt ca mi-a luat-o careva la supt. pana acu nimic.a, stai sa-l trimit…

Asta-i spiritu, hai ca m-ai inspirat am cautat in yahooo de unde sa adaug semnatura personalizata, chestia aia:
 
Vasile Puscas
Mare Scula la Prefectura
Tel. 456 789 0123
email: scula@prefectura.com
 
Note: Daca citesti acest email fara a-ti fost adresat sa te fut in gura pe tine, da! nu te uita in jur ca cu tine vorbesc ba poponarule, pe mata si pe tot neamul tau de imbecili. Sa imi bag pula intre timp in curva aia de nevastata ….
 
Ma rog, mai poti adauga niste chestii legate la policyiul companiei, global warming si going green sau frunza verde. Nu vad cine ar avea curaj sa te traga la raspundere cand spioneaza asa ceva.

Buna idee…

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

