Prima pagină > Uncategorized > Best of Nov, 2007

Best of Nov, 2007


Ba problema devine psihologica si aici bazeaza-te pe zisele noastre. Frica ucide spiritul zicea cineva in Dune, nu spui cine ca nu mai stiu. Nu iti bate capul cu caprioara, incearca sa tragi linie de demarcaj intre problemele de servici si hobby: caprioare, casa, masina, gospodarie. Daca le vei separa si izola unele de altele in mintea ta nu vei mai avea temeri. In marea majoritate insa, modelele filosofice de solutionare a problemelor ignora un element decisiv, aparent lipsit de importanta: factorii de abuz. In cazul de fata flegma aia existentiala numita inginer de sistem devine purtatorul germenului de opresiune.
Pula mea ce vorbesc eu aici.

frumos, te-as intreba si cand ati facut-o, banuiesc ca nu imediat dupa pranz cand toti sunt calare pe bude, pe-aici cel putin asa e.
si, iti spun sincer, cel mai important mi se pare ca a recunoscut public ca nu o mai doare curu, sper ca aveti liste de emailuri in exchange si n-a trebuit sa adauge pe fiecare de mana.

mai zi o data partea cu dezvirginatul, ca acolo m-ai pierdut. tu ai futut-o-n cur si acu o saptamana sau altu? care altu?

mi-ai luat vorba din gura apropo de curu futut de catre cine cum si cand
nicieu nu pricepui, „tot ea zicea ca s-a futut prima oara in cur acu o saptamana deci pot spune ca am dezvirginat-o”

daca intru in analize gramaticale, folosirea diatezei reflexiva imi zice ca s-a futut in cur pe ea, se, s; adica s-a futut singura sau a futut-o, prin extensie altcineva ?
partea urmatoare vine sa mineze tot edificiul logic pe care imaginatia mea il construise: „deci pot spune ca am dezvirginat-o”.
Nu ca ar fi important daca tu ai dezvirginat-o dar vreau sa am datele limpede in cap. Asa sunt eu, nu imi plac jumatatile de masura.

Ca supliment la nedumeririle de mai sus: ti-a scris vreun email (trimite)? a intrebat de mine? de gigi? de dumi? ai folosit crema, ulei de frana, de floarea soarelui ? cand ai fututo, ce ora era? ai fututo intamplator, cvasi-intamplator, aranjat cu o zi inainte?

haidi ba, pai eu asteptam o carte pe marginea subiectului si tu vii cu telexuri din astea

hai ca va explic maine ca acum sta caprioara pe capu’ meu sa plecam.

si apropos de carte vs. telex: ce sa fac ma, daca asta a fost inspiratia… hai ca incerc maine sa dezvolt.

ca de obicei, iti primesc mailurile la ceva zile distanta. bai, zi drept, tu scrii din viitor? cum e vremea? se incalzeste global?

max, cum ii ziceam si lu’ bill. tot ce e necriptat (emailuri, yahoo) se poate intercepta pe retea si citi netulburat si neprins (pentru ca necriptat inseamna text chior transmis pe retea). i-am trimis lu’ bill un link la un soft care spioneaza toate conversatiile de yahoo de pe retea. daca te intereseaza ti-l trimit si tie (iti spun sincer ca nu l-am incercat, mi-e ca o sa inceapa sa-mi placa sa spionez).
si atunci calea este
1. folosit skype in loc de ym, skype cripteaza din cate stiu conversatiile. yahoo messenger nu.
2. folosit email criptat, vezi gpg si outlook pe wikipedia.
3. folosit un email de pe internet, peste https, vezi aici – http://lifehacker.com/software/notag/secure-web+based-email-recap-32749.php. bill, fa-ti cont pe gmail si nu te mai chinui sa scrii smecheriile de pe emailu’ de la servici. poti sa-mi multumesti cu niste poze albastre, nu-i fa poze cu pula in gura ca nu ma prind la trasaturi.

fuck si pe skype daca zici dar intrebarea e gmail incripteaza ? nu de alta dar am cont pe gmail
ce nu imi place la gmail e ca nu are directoare ci numai labeluri, pis pe ele

yahoooe mishteaux ca am facut un dir si tot ce vine de la voi intra acolo, imi place chestia asta

ieri am primit un mesaj de la ron, ca cica sa luam pozitie impotriva italienilor asupritori

am futut-o in cur… am crezut ca o sa lesin de emotie sa nu ma prinda cineva…

beton. da’ da si tu niste detalii. ea ce-a zis? a tipat? te-a ghidat cu joysticku? s-a mangaiat intre timp sau s-a tinut cu mainile de … (te rog completeaza punctele de suspensie) ?

am citit cu emotie mesajul tau, zi-le mai mai multe ce-a zis, a plans, a usturat-o, i-a placut, te-ai umplut de rahat ? vino cu ceva pickant

nu m-a ghidat cu joystickul. nu s-a mangaiat… cred ca era prea emotionata de ce i se intampla ca sa mai gandeasca…

a durut-o un pic, zice ea, dar de la un moment dat a inceput sa ii placa. si vroia sa continui. asa a zis ea. tot ea zicea ca s-a futut prima oara in cur acu o saptamana deci pot spune ca am dezvirginat-o.
nu m-a umplut de kkt, fata finutza.

altfel, a simtit pula in curul meu de aseara pana azi, cand a recunoscut public ca nu o mai doare curul. dar a zis ca ma vrea durere d’asta. eu personal ma mai bag.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

