Prima pagină > baliverne, suleimenituri > incursiuni spirituale

incursiuni spirituale


Albastra e altcineva, nu e asta de care vbesc eu, dar hai sa folosim numele asta. Chestia cu stresu’ de mail este… mai e un tip care vrea s-o futa (daca n-a futut-o deja) si care e inginer de sistem. Deci, are acces la mailuri, la ethernet, la orice inseamna trafic pe LAN. Stie ca e o chestie intre mine si aia, si daca vrea, probabil ca poate sa urmareasca ce vorbesc eu cu ea pe yahoo. Adevarul e ca are un comportament ciudat cateodata care ma face sa ma gandesc ca chiar urmareste discutiile. Tipa imi zice ca asta are unele remarce cateodata… si ma intreaba daca nu cumva i-am spus eu ce tocmai am vorbit. In principiu, nu are ce rau sa-mi provoace asta la servici (adica sa fiu data afara…) doar ca poate se apuca sa ii spuna caprioarei mele, pe care, inainte de a pune eu mana pe ea, a vrut s-o futa (sau chiar a futut-o, nu stiu si nici nu conteaza)
In alta ordine de idei, albastra e dornica tare. E genul de tipa careia ii place sa declare ca vrea sa fiu fututa salbatic, sa fie umilita, sa simta ca e o sclava supusa barbatului care o fute de-o rupe. Am ajuns la niste chestii pe mess grele de tot. Nu cred ca o sa se implineasca multe in real-life, dar totusi imi place sa ma aberez un pic, chiar si in virtual. Daca mai ajungem la chestii d’astea va trimit.
Chestia cu cadoul de ziua mea… sa mor eu ca daca aveam curaj sa ma bag din nou cu ea in buda o futeam in cur acolo. Altfel, nu prea stiu cum pula mea sa plec de la servici fara sa intre lumea (caprioara) la idei.
chip in taci

heh, cand incepusem sa lucrez la aia dinainte, adminu’ de retea venea la mine si-mi zicea ce emailuri schimba unu’ cu altu’, m-a paralizat cand am auzit (nici n-a rezistat mult de altfel, m-a uluit nu ca le citea, da’ ca venea inapoi sa le comenteze cu tine). deci hai sa zicem ca te inteleg. protectia mea la email de ieri a mers, am simtit o limba scurta dar cuprinzatoare in jurul pulii, deci clar cineva a citit repede si cu
atentie emailul meu. zi drept, nu ti se pare ca adminu’ merge mult prea des la buda?

chestia cu placutul sa declare pe mine ma enerveaza. si zau ca trebuie incercata – vezi daca se lasa legata, du-te la buda cu coarda de alpinism (vezi sa nu uiti scaunelul de pescar si vaselina, evident, si
daca tot ajungi acolo, ia si un mic frigider si un tv cu tine). ziceam sa o futi bland in cur, se pare ca nu e cazu, vrea sa fie rupta. interesant, de ce sa te mint. foarte interesant. totusi, ma enerveaza ca
n-ai un loc de dus fata. da’ se poate? max, vrei sa colaboram sa ii luam un apartament lu’ omu’ (care are fata acasa din cate inteleg si de-aia)?

in rest, baga skype cat incape. si pune-ti gpgu’.

Stay asa, daca vorbesti pe msn sau chiar si emailu de yahoo e destul de greu sau chiar imposibil (urasc cuvantul) sa te prinda inginerul de sistem, bagamias pula in el si in sistemul lui. Astept opinii, scott tu te pricepi mai bine la chestii din astea, poate gresex eu.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

