Prima pagină > Uncategorized > ceva cu cateaua

ceva cu cateaua


Inca nu am citit articolul, sunt inca sub socul imaginii.
http://www.evz.ro/article.php?artid=331688

iar tipa care comenteaza e chiar alinam? dupa ce zice, cred ca da. auzi, fie vorbind acuma de articol, eu cred ca e o facatura, scuza-mi facofonia. mi se pare imposibil, refuz sa cred. nu ma contraziceti !

baaai, eu l-am vazut si la tv si am uitat sa va spun ( de la voi imi luasem gandul ..)
era mortal catelu, acelasi ton din liceu , il si vedeai facand cra=cra , in momentul in care el tocmai nega ca ar fi facut asa ceva..
cica e varza. are mari probleme cu bautura dupa cate stiu eu de la prietenul lui

Doamneeee, ce povesti ! prof de mate la Castelu …

Mie mi s-a parut tonic dintotdeauna, una din clipele memorabile a fost cand era implicat in miscarea kung fu si il bruia pe rapana zilnic.
Eh, intr-una din zile asta si-a iesit din starea vegetativa si s-a incaierat in spatele clasei cu cateaua care a luat pozitia de atac kumite si shukite, si-a dres pozitia pentru un flick flop a mai scos niste sunete japoneze, intre timp pana nu a priceput despre ce e vorba si i-a ars vreo doi pumni in mecla de am auzit clantanind dintii catelei. Asta e una din amintirile mele. Acuma ca bea sau ca ajuns la Castelu, asta e alta poveste, era unu la facultate care luase argint la Internationale la mate, in generatie cu noi. Dupa vreo 2 ani de la absolvire m-am vazut cu el prin rahova, mi-a zis ca urmare a meritelor deosebite ajunsese omu profesor de mate la scoala 138 din cartier.

catea, esti un porc ! – paradoxal, dar asta esti

bine oameni buni, sa lasam discutiile astea. ia ziceti care ce ati mai facut. eu am avut un weekend lung liber, cu curcan de thanksgiving si cu plimbari prin parcuri si livezi. basca o plimbare pana la noul magazin ikea care s-a deschis in reijkiaveeki. care e in stare sa-mi explice de ce se calca lumea in picioare sa vada magazinul ala sa-mi explice si mie. va zic numai ca nu se parca la magazin, ci la un kilometru de-acolo, si se lua un autobuz special care facea curse parcare magazin, ca sa va dati seama de gravitatea situatiei.

pe scurt , spiritul de turma
pe care eu il banuiesc ca s-a nascut in state, si ca restul lumii il copiaza
ca si aici se intampla la fel
dar prima data la tv am vazut scene d-astea doar la voi , la americani
ca sa nu mai zic de minunata imagine din ziua Z cand se ieftinesc rokiile de mireasa si 1 mil de femei grase si isterice se duc sa se probeze.

la noi macar se inghesuie pensionarii .. si in florida, poate, tot ei ….dar la NY ??

in rest , curcan mananc si eu , sa stii, dar nu din cauza de thxgiving , ci din cauza de low colesterol.

Aici nu se inghesuie nimeni la Ikea, nu e suficient de chic.
Au si francezii spirit de turma, dar asta e numai cand pleaca in weekend sau in vacante.
Io nu fac mare lucru, astept vremuri mai bune…

spiritul de turma s-a nascut in state, dar intrebarea e unde s-a nascut turma.
tu ai nebunit sa mergi la ikea? te-a urlat a mica? momentele mele ikea sunt strans legate de chestia asta.

ikea nu e suficient de chic? poate pe la voi, pe-aici era clar necesar, habar n-ai ce colectie de canapele cu motive de blana de leopard sau de zebra exista in magazinele de mobila. sa nu mai zic de paturi cu tablie de fier forjat, de baldachine sparlite din camera albei ca zapada, de „entertainment units” inspirate din filmele western. asa ca pe undeva inteleg foamea de ikea, da’ scara la care se petrece fenomenul e de neinteles.
baga un exemplu de mobila faina, sa-mi mai clatesc ochii, ca pe-aici nici o sansa. unu’ chic vreau sa zic. eu trimit o poza cu singura chestie chic pe care o stiu in zona. si nu mai astepta atata, ce tot astepti?
merci de imaginea cu grase isterice incercand rochii de mireasa pe care o am in cap acum.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

