uninominal


In afara de decalajul cauzat de intarzierea delayului din motive de desincronizare si receptionare intarziata a emailurilor chestie care ma face sa ma situez fie in viitor, fie in trecut in conditiile in care discutiile voastre se desfasoara in vecinatatea relativa a contemporanului, ba ti-am trimis imaginea asta din lipsa de replica. Si ti-am trimis-o numai tie pen’ca mi-e ca nimeni nu o sa scrie. Uite o sa incerc sa ii starnesc cu emailul urmator.

n-am fost la vot, nici n-am stiut ca a fost vot, sper insa ca tu ai fost si ai votat si pentru mine. parerea mea e ca indiferent cine o sa fie viitorul sef de scara, o sa fie mai bun decat astalalt care s-a dus. uninominal vorbind. cine a castigat?

Habar n-am cine a castigat, uninominalul a luat-o in barba oricum ca nu s-a dus lumea la vot. Zici ca nu ai fost la vot? Sa-ti fie rusine.

Dar despre ce vot e vorba, oameni buni ? Mie de ce nu-mi zice nimenea nimica (aici o vizez pe smaranda, sper ca v-ati prins)

Acuma trebe sa ma uit pe internet sa vad despre ce e vorba. Si io cand mai muncesc, vreau sa va intreb ?

ca de obicei emailu asta mi-a venit azi, in timp ce toate alea cu uninominalu’ au venit ieri. ia de pricepe.
ma bucur ca ai mai bagat content pe site, incepe sa arate a forum. eu unu’ n-am mai apucat serile astea, da’ sper ca in curand, timid, sa o mai fac. bai azi o sa fiu bagat, asa ca nu garantez sa particip la vreo discutie, mai ales cu gagicile

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

