Prima pagină > baliverne > filme, carti si alte baliverne

filme, carti si alte baliverne


godfather nu m-a inspirat niciodata, si n-am inteles niciodata fascinatia pentru filmele astea. prea lung, lent, plicticos, muzica de cacao, moace borate, priviri grele si mohorate. eu sunt la nivelul thomas the train, si, (apropos de godfather) in ultima carte pe care o citeste copilu, unu’ din trenuri – henry – are o vopsea verde noua de care e foarte mandru. da’ vine ploaia, asa ca henry, ca sa-si protejeze vopseaua, se baga intr-un tunel. mr. toppenhat, care e seful cfr-ului de pe insula, se supara pe henry ca nu iese din tunel, si ce crezi ca face? IL ZIDESTE IN TUNEL!!!!!!!!!!! mi-a paralizat neuronul cand am citit. adeavrula e ca ar fi trebuit sa ma fi obisnuit, la urma urmei ca trenurile sa intre unu’n altul sau sa cada in prapastii e ceva curent in seria cu thomas the train, da’ asta cu ziditul in tunel bate tot la capitolul sadism. nu m-am uitat cine a scris mizeria, o fi acelasi destept ca si godfather.

Schuman Resonance likely responsible for awareness of rate of passage of time; increasing rate explains why there is a common perception that time is moving faster.

I must say I’ve got answers now to all my questions or even more, I’ve got the questions to all my eventual answers. Gagiu e beton, mi se pare mie sau anticipeaza sfarsitu lumii prin 2012 ?
Bai eu am o alta teorie a timpului dar nu am timp sa ti-o explic acum.
Una peste alta mi-a placut linku, mi se par binevenite parerile si impresiile de genul asta, imbecile sau nu, impotriva oricarei perceptiei generale sau chiar a oricarei ratiuni. Dar faptul ca nebuni din astia exista produce un oaresce spin, o oaresce rupere de uniformitate. Nu conteaza ca nu au dreptate dar e ceva dragutz in faptul ca ei exista.

M-a umplut de respect fata asta. Nascuta in 1975 si fii antena ce le zice.
 
„Your call is important to us – The Truth About Bullshit” – Laura Penny
http://www.amazon.com/Your-Call-Important-Us-Bullshit/dp/1400081041
“We live in an era of unprecedented bullshit production,” Penny says. While bullshit is not new, more money, more media, and more people at mics have led to a bullshit pandemic. Today, we are so used to exaggeration and obfuscation we rarely notice them any more.
In her estimation bullshit comes in two types: Expert or Moron. Both varieties have the effect of aggrandising or amplifying the facts for unspecified purposes. From the second chapter onwards, this notion of bullshit is elevated into a grand theory. Of advertising she writes “Ads present something tangential to the truth — something more interesting or enjoyable or photogenic or sentimental than the truth.”

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

