Prima pagină > Arhitortura, forme diforme > abuzul structural, II

abuzul structural, II


crap de draci, sunt convis ca am mai vorbit despre asta, da’ nu gasesc unde.
esti radical, moncher. chestia cu cladirile pe max 50 de ani nu e buna, kunstler te-ar contrazice la faza asta. parerea lui este ca problema curenta in arhitectura suburbiei este ca totul este throw-away. ia imagineaza-ti ca liceul asta e aruncat la gunoi dupa 50 de ani – http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=326165&media_secret=j4yP zic ca elasticitatea e ce s-ar cere. poate democratia, cum sa zic. nu decide totul prin lege, ci lasa pe oameni sa vorbeasca, daca obiectul li se pare had, inca din planuri vorbind, atunci nu ar trebui construit. participarea populara mi s-ar parea obligatorie, nu legislatia. sigur ca, adaptand ideea ta, poate ar trebui legiferat ca obiectul sa fie dat jos dupa 50 de ani daca nu este salvat de votul popular, problema e ca oamenii se obisnuiesc cu rahatul si le e frica de un rahat nou, asa ca nu garantez ca asta e ideea mai buna.
sigur ca nici democratia nu e buna, asa ca un sistem de punctaj bazat pe educatie si inteligenta (emotiva + rationala) s-ar cere. care are peste 9 la un test, conteaza cat doi. care sub 5, n-are voie sa participe, vreau sa scap de alde becali din orice posibil lant decizional.

neh neh de ce ma iei cu din astea, vii la intampinare batzos si in daramarea a ceea ce eu am construit cu privire la demolarea cladirilor. Ma faci sa ma simt aiurea si sa imi cer scuze, nu am vrut sa zic ca are 50 de ani, nu am vrut sa confuzez constructia de throw-away (stilul mcdonalds) cu constructia de 50 de ani. Argumentul cu licevl Hyves (care nu mi se pare cu nimic mai presus sau prejos decat Sf Sava) este fix exceptia cu care vrei sa imi infirmi generalitatea.
Ti-am mai zis moncher, vino cu idei nu cu contre, crezi ca ii pasa cuiva daca ai sau nu dreptate, who cares about quality baga cantitate si filtram dupa aia.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

