Prima pagină > cugetare, obsesii > Inalta Tradare

Inalta Tradare


imi statea pe creer chestia asta cu tradarea, m-am gandit la ea de multe ori dar nu m-am dumirit (in continuare mi-e neclar) cata evidenta mai e necesara cum ca toata clasificarea dupa inaltime e subiectiva, influentabila in judecata, supusa greselilor si ororilor istoriei, intemperiilor naturale, conditiilor meteo, fluieraturilor din tribune si greselilor de arbitraj.
Asta ca sa nu zic ca si conceptul de tradare in sine tine de mecanica clasica, intre timp am mai evoluat, s-a introdus relativitatea si s-a re-explicat relatia spatiu-timp. Pai cand vine vorba de tradare suntem in plin relativism: cine pe cine tradeaza, depinde unde te situezi ? Ai putea avea supriza ca cel acuzat de tradare e de fapt cel tradat de acuzator care devine tradator.
 
Zi-mi daca ai inteles ca nu am curaj sa re-citesc treaba asta. Si explica si mie daca am vrut sa zic ceva.
Categorii:cugetare, obsesii Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

