Arhiva

Archive for noiembrie 8, 2008

Inalta Tradare

noiembrie 8, 2008 Lasă un comentariu

imi descopar din nou limitele. limita mea e epsilon, cu epsilon cat de mic posibil. nu-mi place sa recunosc chestia asta, da’ si in sedinta de dimineata, stand si gandindu-ma la ale mele, mi-am dat seama ca discutia despre necesitatea sincronizarii semantice intre trei arbori, unul cu sortimente, unul cu template-uri si unul cu url-uri, ma plictiseste ingrozitor. ca si cum ai scoate 3 arbori conectacti complet dintr-un singur graf, mai multe puncte de vedere cum ar veni, si te intrebi dupa aia care e cel mai important. o tampenie, oricum bat campii.
asa ca, sa-ti raspund, tradarea are sens si in mecanica cuantica conflictuala, daca nu exista conflict nici nu poti sa vorbesti despre notiune. naturile din natura conflictuale, schizo, adopta semantica atributiva a substantivului comun si o multiplica in avalansa (vei recunoasta cu bucurie comportamentul laserian), pana la paroxism. ajunsi la paroxism, vor exploda intr-o implozie inhibitoare, creand o mica gaura neagra, nu mai mare decat o maslinita. gaura neagra va atrage toate gazele din jur care si-asa orbitau de-aiurea, si isi va creste orizontul pana la echilibru. astfel avem vadimi schizofrenici cu comportament gaural, intr-un dezechilibru echilibrat.
sper ca n-am gresit la formule, alea de politete.

Categorii:baliverne, cugetare, obsesii Etichete:,

drumurile noastre toate si timpul pierdut, VI

noiembrie 8, 2008 Lasă un comentariu

oricum, solutia ramane – lucreaza in puii mei de-acasa. nu tu neaparat, in general zic.

Solutia ramane numai ca gugulanii trebuie incurajati sa o faca. Regula acum e sa vii la munca si exceptia e sa lucrezi de acasa. Asta e o chestie care se va schimba, va fi pe dos (ms-dos) se va lucra de acasa si, in numai ca exceptie vei merge la servici.
Oricum sunt necesari bani bagati in infrastructura, ceva-ceva exista, dar modernizarea infrastructurii ar fi un pas important, transfer de date rapid si meserias, fibra optica, securizare etc, source control pe web (stiu ca exista dar daca te referi la ala a lu ibm e cacacios si cu buguri), telefonie digitala gen skype sau google e pe drum. Mi se pare ca intr-un fel multe din chestiile astea converg catre idee numai ca inca nu ni se zice. Poate e un cadou.