Prima pagină > baliverne, cugetare, obsesii > Inalta Tradare

Inalta Tradare


imi descopar din nou limitele. limita mea e epsilon, cu epsilon cat de mic posibil. nu-mi place sa recunosc chestia asta, da’ si in sedinta de dimineata, stand si gandindu-ma la ale mele, mi-am dat seama ca discutia despre necesitatea sincronizarii semantice intre trei arbori, unul cu sortimente, unul cu template-uri si unul cu url-uri, ma plictiseste ingrozitor. ca si cum ai scoate 3 arbori conectacti complet dintr-un singur graf, mai multe puncte de vedere cum ar veni, si te intrebi dupa aia care e cel mai important. o tampenie, oricum bat campii.
asa ca, sa-ti raspund, tradarea are sens si in mecanica cuantica conflictuala, daca nu exista conflict nici nu poti sa vorbesti despre notiune. naturile din natura conflictuale, schizo, adopta semantica atributiva a substantivului comun si o multiplica in avalansa (vei recunoasta cu bucurie comportamentul laserian), pana la paroxism. ajunsi la paroxism, vor exploda intr-o implozie inhibitoare, creand o mica gaura neagra, nu mai mare decat o maslinita. gaura neagra va atrage toate gazele din jur care si-asa orbitau de-aiurea, si isi va creste orizontul pana la echilibru. astfel avem vadimi schizofrenici cu comportament gaural, intr-un dezechilibru echilibrat.
sper ca n-am gresit la formule, alea de politete.

Categorii:baliverne, cugetare, obsesii Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

