Prima pagină > baliverne, suleimenituri > Planter’s mai la vale

Planter’s mai la vale


Aseara am fost in Planter’s cu niste englezi. Am ramas masca pentru ca au adus dansatoare si le-au cocotzat pe bar sa dea din fizic. Mi-a venit sa borasc la idee. Si acum imi vine, insa una peste alta am ramas tampit. Nu-mi puteam deslipi ochii de pe curul uneia dintre ele. La un moment dat m-a luat ameteala de la atatea unduieri. Nici nu stiu cum arata la fatza, sau daca avea tzatze.

Da’ totusi. Dansatoare in Planter’s??
Groaznik, imi vine si mie sa borasc numai cand ma gandesc la idee, dar stai sa ma lamurask, deci ele dansatoare, voi englezi, ele pe bar dansand din cur si voi sub bar band la bere, voi toti in planter’s

nu vad care e problema, ba spune sincer, cumva ai ratat-o pe aia care te-a ametit? daca da, atunci pe bune ca si pe mine ma apuca greatza, groaznic, te rog nu-mi zice ca ai lasat fata sa plece acasa asa

intr-un final m-am prins dupa cum ai zis-o intelesesem ca englezii le-au adus pe dansatoare in planters de aici dilema mea, tu stii ca sunt un tip rational pina la sange, deci am zis: tu i-ai adus pe englezi in planters, englezii le-au adus pe dansatoare, dansatoarele s-au suit pe bar deci urmarea e clara

ca tu zici: Aseara am fost in Planter’s cu niste englezi. Am ramas masca pentru ca au adus dansatoare si le-au cocotzat pe bar sa dea din fizic.

deci pentru cei ce au neclaritati, planters au adus dansatoare in planters, intre dansatoare si englezi nu e nicio legatura deci nici intre tine si dansatoare nu e nici o legatura

ba macar le-a placut la englezi? ati mai fost pe undeva dupa aia … intreb asa, in general, ati mers sa vedeti casa poporului, chestii din astea

subscrew la idee. propun strippere in planters, nu dansatoare
pai cu dansatoare nu ajungi nicaieri, mori de foame, uita-te la ele, toate’s scoabe. plus ca dand din picioare pe muzica de calusari face spume la bere, de se duce guinessu tot pe bar in loc de unde ar trebui sa ajunga. zi-le la aia de la planters din partea mea asa: ba, puneti frumos pe bar un pat, sau macar o canapea. sau faceti barul pat, cu marginile bar. intelegeti ba sau sa fac desen. deci clientu sta pe marginea la pat care e si bar. puneti saltele ergonomica, ca nu vreau sa-mi sara berea din halba in momentul actiunii. si pe pat, vreau dansatoare. nu, strippere, nu dansatoare, scuze m-a luat gura pe dinainte. asa sa faceti. si mai departe vedem ce iese, daca iese ceva, combinam cu taxa pe peepshow, facem profitul pe din doua. baiete, inca doua!

cred ca asta a fost anul trecut, ma duc cu baietii intr-un streap bar, si ne bagam la o masa, da-i cu bere, cu alea si cand ne era mai bine uitandu-ne cu ochii in lacrime la alea pe scena
incepe o melodie din care incep sa deslusesc „esti profesionistaaaa, da, da …”

am intrebat-o pe aia de la bar daca e vreo romanca printre fetele alea, mi-a raspuns foarte linistita „all of them”

marfa, nu stiu altii cum sunt dar va jur ca m-am simtit mandru
sper din toata inima ca avea tzatze, altfel te-ai uitat toata
seara la curul unui individ. barba ar mai fi putut sa-l dea de gol (barba, nu „barba”)

iti dai seama ca englejii au
iti dai seama ca englejii au innebunit. dar nu i-am mai dus nicaieri ca eram rupt in cap de beat. oricum si eu eram innebunit, ca imi venea cand am ajuns acasa sa o scol pe roxana sa puna mana sa danseze.

ejti imposibil
stai asa ca mi-a sarit inima din piept, cum adica sa o scoli pe cine ?? Fara misto, zi-mi ca e gagica de la tine macar sa am o continuitate in idei, altfel sunt pierdut total.

gandeste-te in termeni de conectare la un produs informatic, tu iti introduci numele de user, dar operatiile pe care le executi sunt cele permise rolului pe care il joci

Categorii:baliverne, suleimenituri Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

