Prima pagină > Articole, baliverne, cugetare, obsesii > Wittgenstein – critica si contracritica

Wittgenstein – critica si contracritica

Bine ochita treaba cu interdictia de a fi criticat. Ti-am zis, uite cu asa tupeu mi-as fi dorit sa ma fi nascut, sa scriu o carte si pe coperta sa avertizez cititorul:
„Draga cetitorule, te voi primi ingaduitor in cartea mea care nu numai ca e speciala dar daca ceva nu e pe intelesul dumitale te bag in pizda matii si n-ai decat sa citesti ziare si reviste pentru ca cartea asta povesteste experienta mea super-spirituala transcendenta cu care ori esti de acord ori nu ma citi, futu-va in gura de panarame care nu intelegeti filozofia culmilor inalte, la fotbal cu voi. Multumesc.”

Avand acum desfasuratorul istoriei, gasca asta de filozofi schizofrenici de la inceput de secol XX imi pare de foarte rau augur pentru restul povestii acestui secol, merg mai departe lasand pe umerii acestora o parte din vina de a fi indrumat primii pasi in aparitia unor sisteme bestiale gen fascism, comunism, capitalism fundamentalist, stalinism, inchisori politice, autoritarism etc. Simt ca aici este una din radacinile raului. A existat in acei ani un mediu care cumva a favorizat infectia mediului inconjurator cu idei dementiale, vezi apropo de mass-media pe care o dispretuim atat de mult in zilele noastre, e insa unul din factorii majori in vederea demitizarii smintitzilor. Nu neg, stiu la ce te gandesti, pe partea cealalta aceiasi media produce eroi efemeri intr-un ritm inflationist fara nicio acoperire. Daca insa ma pui sa aleg serios intre vazut Oprah o data pe saptamana sau chinuit cu Karl Marx pentru cel putin un secol de bastardizare si teroare, parca as merge cu Oprah sau chiar NeStirile ProTV.

Anunțuri