Prima pagină > deprinziare > Costa Rica

Costa Rica


http://en.wikipedia.org/wiki/Military_of_Costa_Rica

In 1948 in Costa Rica s-a hotarat „abolirea armatei”, suna cam ciudat, si evident redistribuirea bugetului.
Hotararea s-a luat la finalul razboiului civil din 1948.

Interesant este ca, spre deosebire de tarile vecine, Costa Rica nu a mai facut fata de atunci niciunui razboi civil.

Ba mai incepe si tu subiecte noi nu ma lasa numai pe mine. Stiu, si eu am treaba.

bine bai oftica. stai sa ma scutur de niste buguri

pai normal ca ma ofitc ca daca te uiti la ce am vorbit in ultima vreme pe pagina principala sunt numai eu initiatorul, creatorul si mantuitorul bietelor subiecte. In plus va trebui sa te grabesti ca maine intru in vacanta si mai vorbesti cu mine la anu. O sa ma car prin vizite, am ceva planuri de iesit, nu peste granita ci asa prinprejur. Tu?! Tai porcu, faci carnatzi ceva? Ti-ai luat ma miel? Stie Hola sa faca sarmale, daca nu zi-mi macar sa ma consolez cu idea ca nu e Julie caz singular.

o idee incepe si tu un topic nou cu urari de craciun si ce-o mai fi la cititorii nostri; io o sa ma fac ca nu inteleg ca de fapt e pentru noi, ca doar suntem singuri p’aci, asa ca da-i bice la colinde, iti trimit un cec daca treci de plugushor

Categorii:deprinziare Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

