Prima pagină > baliverne > gata cu hrp, urmeaza barbosu (plesu)

gata cu hrp, urmeaza barbosu (plesu)


Intre noi fie vorba la o barfa virtuala, sper ca hrp sa nu se supere.

Trec la dileme, am citit ultimul articol a lu barbosu in dilema, cat mi-e de drag uneori, cand incepe sa vorbeasca despre gabriel si noica, scuza-ma, Noica cu n mare, ma apuca pandaliile, intai ca intotdeauna mi s-a parut aiurea descrierea cu lux de amanunte a sensibilitatilor
si intimitatilor astora prietenesti de sorginte intelectuala, jocul asta inteligent al cuvintelor la care povestitorul incearca sa te faca partas intr-un spatiu inocent, subtilitatile sentimentelor a doi sau trei barbati care sburda in curu gol ma-ntelegi in copilareasca lor naivitate
cauzata doar de sensibilitatea artistica si spirituala pe taramurile re-gandirii ideilor si ale filosofiei.

Ba pe mine unu ma oripileaza, adica astia chiar asa de bine isi intra in rolurile astea infantile incat nu numai ca discuta ce discuta dar dupa aia mai zic si la altii ce discuta.

ti-ai pierdut complet simtul mioritic, plus ca te oripilezi de
chestii care s-au petrecut intr-o alta epoca, de aur, in illo tempore, in vino veritas. din cate imi aduc aminte discutiile nu erau mult mai superficiale decat cele despre „visul romanesc”, da’ recunosc ca nici n-am citit ultimul articol. te legi de poezia naiva pe care incearca s-o sugereze, asa e omul. asa erau toti 3. incearca sa citesti si apelul catre lichele ale liiceanului, ca sa intelegi ca suntem specii diferite. omul crede ca lichelele sunt ca al asa ca vor rezona la acelasi cantec. nu s-a intamplat, lichelele rezoneaza la altele. dar. exista o masa de oameni (pe care nici eu n-am descoperit-o pana la doctoru andrei de pe kissfm), care musca la poezie, de orice calitate ar fi aceea. nu vreau sa pun barbosu in aceeasi galeata ca pe andreiu de care ziceam, da’ omu’ are tendinte. asta e si n-ai ce-i face. nu’s convins ca el n-are aceeasi reactie ca si tine recitindu-si blogu, poate ca de-aia o si publica, semn de „ia ce puteam sa scriu cand eram mic”.
…si scuza-ma, da’ oricine poa’ sa afirme „N-ai dreptul să pui sechestru pe nimic cu adevărat preţios. Bărbatul care are o nevastă frumoasă şi înţelege s-o ţină numai pentru sine e vulgar. Orice reuşită poartă în ea exigenţa universalului. Se distribuie fără să se împartă.“, e genial. ma duc sa-mi fac 3cou cu noica.
fara saga
Ai dreptate! Mi-a atrasss atentia ultima parte a mesajului. Fara misto cred ca nici tu nu ai inteles prima parte. Ba, probleme cu femeile sau ce-ai de te incrancenezi in asa hall ? Nu ma mai corecta, intelege ca scriind pe acest site vreau sa am senzatia ca sunt per-fect, precum oile placide.

Atentie osteni, dupa vorbele de azi s-ar fi cerut un Club A. Simtiti?

Categorii:baliverne Etichete:
  1. Decembrie 2, 2008 la 2:01 am

    @lanternativa: barbosu e parte separata, cat despre witty ramane cum am vorbit, sustinut sau jostinut

  2. lanternativa
    Decembrie 1, 2008 la 8:29 pm

    Carevasazica in felul meu… evident! 🙂

    Dar unde sustinem, sus-tinem. Si aici, la barbosu,sus si tinem parerea neatale.

    Din partea lui lanternativa (scris cu a si nu cu a)

  3. Decembrie 1, 2008 la 3:41 am

    @maria: sa stii ca in ultima vreme imi cam vine sa ii pun in aceiasi galeata pe toti, indiferent de scuze. Mi-e mult mai simplu, si sa stii ca in final s-ar putea ca nici macar sa nu fie deplasat. Suntem satui pina in gat (noi, carevasazica) de modernisti si de fentosanele sau fantasmele filopopice din capul lor. Stii ce vorbesc, ma refer in primul rand la Cioran 🙂 Dar nu zic, nici Jean Paul Sartre nu e departe, ca sa nu incepem cu inceputurile B..and Russel sau Witty. Dar nu mai zic nimic de Witty ca ii sare Lanternativa in aparare, care lanternativa de fapt are si el dreptate in felul lui.

  4. Maria Barbu
    Noiembrie 30, 2008 la 10:27 pm

    P.S. Bietul Noica nu avea ce face: stia ca securitatea ii trimisese pe acesti 2 ciraci ca sa il supraveheze si sa il toarne, nu neaparat ca sa ii tina companie filosofica!

  5. Maria Barbu
    Noiembrie 30, 2008 la 10:26 pm

    E super tare comentariul asta al tau si le dezvaluie acestor 3 Adami intelectuali nu doar simulata inocenta cat mai ales nesimulata idiotenie!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

