Prima pagină > baliverne > jurnal de motoreta

jurnal de motoreta


che zici de facut treaba asta pe motociclete ? dupa ce o sa ajungi ca che o sa pot sa fac un film despre tine, macar ne alegem si noi cu ceva

oricum ar fi ideea mi se pare beton, iar daca accepti imbunatatiri la plan ce-ar fi sa facem acelasi lucru in ungaria sau intr-o tara unde sa nu stai cu teama ca iti fura cineva caii de la trasura, poate in elvetia dar e prea frig, spania – sunt prea multi romani, italia- la fel; cehia?! croatia? – zicem ca suntem niste tursti sarbi ca sa stim la ce ne asteptam; mongolia?

n-am nimic impotriva caratului in alta tara deasemenea. ideea mea era insa mai degraba legata de faptul ca eu nu cunosc romania. nu am fost niciodata la iasi, bacau, prin moldova, sau pe la orsova, harsova si tarsova. sau poate am fost, da’ nu tin minte nimic. nu am fost la hunedoara, arad (cred), timisoara, etc etc etc etc. calatoria asta s-ar dori sa astupe gaurile din educatie, si sa nege sau confirme faptul ca nu sunt patriot deloc din cauza ca nu cunosc romania. sau pe romani.
o alta destinatie interesanta mi s-ar parea bulgaria. macedonia (desi deja ma risc, nu vreau sa-mi las oasele pe-acolo). muntenegru. albania. cai neumblate de documentarele de pe travel (si, de ce nu, poate ar fi o idee de show). cu mongolia a fost un documentar – nu’s daca l-ai vazut – in care actorul din trainspotting si mouling rouge cu un preten au facut turul lumii pe motociclete. deci nu am fi primii. in plus, mongolia e ceva prea cunoscut si prea monoton. stepa unde te uiti. romania ar putea fi ceva mai variat, la fel si bulgaria. serbia sau croatia din nou sunt prea cunoscute. uralii. pun pariu ca stii mai multe despre rwanda decat despre cine pula mea traieste in urali si de ce. sa nu mai zic de satele din apuseni sau din carpatii de curbura in care aia inca mai cred ca ceasca e presedinte. si tot asa. bai, nu am planul clar, da’ zau ca as incepe cu doua luni in romania

merge romania, chestia e ca as prefera mai degraba bulgaria, nu de alta dar sunt la fel de curios sa aflu despre vidin cat despre bacau, cat despre patriotism zau, nu ma baga in ideologii ca sunt tare de cap

cat despre urali – ura! parca e prea riscant, nu ma vad pe acolo, as incerca vestul romaniei oriunde, de exemplu grecia
 
as merge in franta dar mi-e ca e cam costisitor desi niciodata nu se stie cred ca romania ar merge in final cu rezerve
 
man, tu nu iti dai seama ca nu avem nicio sansa, suntem prinsi in rahatul asta pendulat intre casa si servici pentru urmatorii 30 de ani

de-aia ar trebui inceput cu doua saptamani in romania – un concediu normal, cu alergatura si facut poze. cu pozele scos un (fel de) album foto, propus editurilor de carte. daca vreuna se ofera, atunci poate ies niste bani, din care sa incepi sa finantezi o alta expeditie (a doua, in romania, sau in bulgaria, albania, muntenegru). grecia, franta, sunt prea batute, descrise, povestite, filmate. insa e o gaura beton in ceea ce priveste estul europii, desi sa nu zic nici de asia, china de vest e la fel de cunoscuta ca si uralii.

te visezi ewan (ioan) mcgregor, apropo mie tipul mi se pare din start ca avand o moaca de idiot, dar ce sa ii faci, daca din astia ii plac ei; ziceam de ioan ca a fost cu motocicletele in mongolia si a scris vreo trei carti care se vand bine
 
corect, deci ai vazut si tu documentarul respectiv. a fost fainutz, chit ca nu-mi aduc aminte neam – decat ca se inglodau tot timpul cu bmwurile prin namoale. i-oan e un flacau de nadejde, de mare viitor, deci normal ca place la fete. plus ca are motoreta, trage-ti si tu hoinar si sa vezi cum sare gagicile (una de vanzare la un tip din mangalia). heh.

Categorii:baliverne Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

