Prima pagină > baliverne > Blogul Altora

Blogul Altora


http://cidadededeus.wordpress.com/2008/12/02/mai-omule-nu-te-atinge/

Ma baete,
O sa te bata gandul, curios cum te stiu, sa ma intrebi cum de am poposit pe acele meleaguri si pe acele siteuri cu povesti religioase. Pai cum cum ! La ro.wordpress.com povestea cu pricina era promovata in topula pagina principala, pe frontispiciu daca imi dai voie, drept cea mai dreapta si mai rasfoita pagina din intreaga blogosfera, marginile ii erau tocite de la cati slujbasi ai cuvantului incercasera in ziua respectiva sa ii patrunda sensul. M-am invrednicit intru a-mi incerca norocul si credinta ca pilda ei imi va picura intelepciune si cu smerenie m-am apucat de citit. Te rog frate ca te stiu maica cuvioasa, preaciteste linkul pe care ti l-am sent through si blagosloveste cu duhu (the who) vorbele spuse.

Baga-mi-as picioarele, ce m-ai pus ba sa citesc. sa-ti spun sincer ma gandesc acu sa trag doua rugaciuni in ideea ca cartile de credit care apar prin logurile mele sa dispara, iar documentatia pe care tre s-o scriu sa fie gata. ma intreb insa in ce format o sa puna bunul dumnezeu documentatia, doc, text, sau ca si comentariu in jira? macar sa fie un format pe care-l stiu…

Categorii:baliverne Etichete:
  1. marcota
    Decembrie 5, 2008 la 1:33 am

    e cu dichis, daca omu cu stejarul a patit-o voua o sa va pice siteu ca v-ai luat de taika parinte pacatosilor

  2. Decembrie 4, 2008 la 10:09 pm

    talc, frate!

    daca le iei parinteilor „un varf de stejar” care le-a cazut pe drum si nici nu mai stiu el, aia iti omoara nevasta? pentru un varf de stejar?! iti dai seama cat de mare era varfu’ ala, daca parintelu’ care venea in spate cu tractoru’ nici nu l-a observat.

    si apoi, la asta se roaga astia acolo prin schituri? „daca cumva am pierdut o creanga de stejar pe drum si vine unu sa o taie, sa dea domnu’ sa ii moara nevasta si lantu’ de la drujba!”

    foarte tare, parintzele!

  3. Decembrie 4, 2008 la 4:13 pm

    Ma apropii cu maxima cucernicie si sublima piosenie de preaplinul intelesurilor povestii. As vrea sa observi ca nimeni nu a indraznit sa judece cu minti de muritori dincolo de contextul strict al povestii tale in sine. Doar pentru ca te recomanzi prin ceea ce predici ca purtator al celor sfinte nu inseamna ca trebuie sa fi recunoscut si tratat ca atare si primit cu plecaciuni. Nu inseamna ca automat printr-un soi de rationament prin asociere devii trimisul pe pamant al vreunei autoritati ceresti si nimeni nu mai are dreptul sa iti zica ca esti pe langa.
    Nu eu am intrat in casa ta jignindu-ti autoritatea ci tu ai patruns intr-un spatiu unde fiecare are dreptul si obligatia sa gandeasca, are dreptul sa aiba o opinie.

    Altul Carevasazica.

  4. carevasazica
    Decembrie 4, 2008 la 3:10 pm

    @silviuvcluci

    in primul rand, este sau nu articolul tau? vad ca sursa este monah pimen vlad, sper pentru bunul legii copyrightului ca ai extras o parte nesemnificativa din sursa sau, daca nu, atunci ai cautat un efect umoristic (in care caz reusita e deplina).

    in al doilea rand pilda povestita, imi vine sa-i zic „fabula” dar o sa ma abtin, este prost amplasata. cui se adreseaza? cine „digera” povesti de-astea? targetul articolului probabil este baba (persoana in varsta pentru cei politically correct) de la biserica cu lumanare in mana, in semi-extaz religios, uitandu-se la cupola cu gura intredeschisa. daca acestei persoane te adresezi, s-ar putea ca modul in care o faci sa fie inutil, nu cred ca are conexiune la internet. altfel, suntem diametrali opusi in abordare, a ta religioasa cu a noastra analitica, deci nu te zbate sa intelegi de ce am scris despre „articolul” tau. crede-ne si nu cerceta.

    in al treilea rand „nu te-a pus nimeni sa-mi citesti articolul” este o observatie penibila, nula si neavenita. ti-ai publicat „articolul” pe internet, oricine cu un browser si conexiune poate sa-l vada, tre sa pricepi ca e posibil ca cineva sa-l vada si sa nu-l „digere”. de asemenea, este posibil ca acel cineva sa-l critice sau sa-l ia peste picior. pe linia logicii tale, daca nu-ti place ca cineva sa-ti critice „opera”, atunci nu mai publica.

  5. silviucluci
    Decembrie 4, 2008 la 12:36 pm

    Nu te-a pus nimeni sa-mi citesti articolul… daca digeri mai greu asa ceva… atunci nu mai consuma!

  1. Decembrie 4, 2008 la 8:06 pm

Lasă un răspuns

