Prima pagină > baliverne > ocean 11,12,13

ocean 11,12,13


auzi, stii ceva, eu incep sa ma satur de fazele astea cu muncitul pe plantatie, de la 9 la 5. mai putina gura si mai multa actiune domnilor. am zis ca nu-mi pun nimic in cap de anul nou pentru anul asta, da’ daca ar sa-mi pun ar fi sa fac chestia cu inceput o firma pe cont propriu. ok, dupa asa un efort intelectual, ma duc sa citesc de pe internet ce s-a mai intamplat.

am vazut ieri seara ocean 12. m-a amuzat, exact de filme de-astea cretinute am nevoie. asa ca mi-a picat bine. in rest, ca si ocean 11, e de neinteles (cum faci rost de 190 milioane in 2 saptamani? intreaba-i pe ei).

vazut si ocean13, de fapt cred ca pe asta l-ai vazut si tu; sau poate nu pentru ca e groaznic
evident ca sunt satul de 9-5 program de sclavagit la plantatie si spalare de creeer, facutul firmei nu inseamna insa nimic, incepe cu produs ceva sau vandut ceva si firma o sa vina – vezi ci distiept sunt ?

tu stii de ce lumea e diferita fata de aia de acum 30-50 de ani? ca acum la lucru ai calculator si internet, imi aduc aminte prin ’96 cand m-am dus la taxu la servici, era o hala mare si o arie pentru birouri; niciun calculator, nimic. am stat acolo vreo 3 ore si m-a apucat mila de toti aia, atmosfera era groaznica, mai citea unu cate un ziar, mai o dadeau la cate o discutie dar plictisitor altfel, probabil de 10 ani cat lucrasera impreuna isi zisesera tot ce se putea. Cred ca Internetul a venit ca o salvare.
Imagineaza-ti ca nu ai avea email si ca nu am putea vorbi despre I-oan si motoretele lui.
Ok?! Esti fericit acuma? Mai vrei firma?

ocean 11, 12, 13 e o demonstratie de ciumecie pe batz, si in scenariu si vizavi de posibilii spectatori. adus julia roberts in film si pus sa joace rolul uneia care se preface ca e julia roberts intr-un „sting operation”??? ce vrei mai fin, mai recurent, mai fractal de atata? poate doar adus julia roberts si pus sa joace rolul uneia oarecare care se preface ca e o oarecare care joaca pe o julia roberts care se preface ca n-ar fi ea. da’ nu vreau sa le dau idei pentru ocean 14, 15 si 16.

ideea cu produsul ceva mi se pare fantastica. elaboreaza un pic pe marginea ei, daca nu ti se pare ca imi dai mura in gura.

iar cu avansul lumii sa fim seriosi, oamenii isi scriau proze unii altora de cand s-a inventat scrisul, si faptul ca le lua doua luni sa primeasca un raspuns era un avantaj, aveau timp sa se gandeasca la urmatoarea scrisoare. acum? acum daca 5crii Cva rpd e suficnt, nu iti mai bati cpu sa te gandesti 4t4t4

ideea cu produsul ceva mi se pare puerila si mura in gura i-as da lu julia roberts asa la palmare ca altfel nu inteleg de ce julia roberts apare pe pelicula in postura de gagica hot
 
ideea ta pentru iepisoadele viitoare e misto dar nu merge, e prea beton pentru nivelul lu ocean; mai bine iti faci propriul film, ceva gen: Ionescu 84. Si zic sa te grabesti ca am in capatzana un scenario copy paste dupa al tau: Rasti2 007

Categorii:baliverne Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

