Prima pagină > baliverne > intors la brazda

intors la brazda


ba idzic eu ce, ne bagam pulile in milessuge si tu in toride, ne luam niste tricouri si ceva pantaloni de bumbac, facem rost de 10mii de para (nu-i mare scula) si mergem in banat la bunica-mea; cea mai marfa casa de pe acolo, una gen biertan cu imbunatatiri e vreo 13mii de para, dar nu ne trebuie pen’ca sunt multe case unde putem sta.
 
ideea e dupa aia sa iti cumperi niste gaini acolo, ceva fructe si lemne de foc – asta daca nu te grabesti, ca daca ajungem acolo prin aprilie numa bine vine caldura si ma pis pe ele de lemne, mergem noi intr-o zi la padure si taiem cativa copaci pentru iarna urmatoare
 
in rest, o vaca colea nu e mare lucru, vreo 2-300 de para ca sa bei un lapte la cafea dimineata si daca vrei sa fii mobil iti iei un cal cu sa si capastru ca nu urca de 3-400 parai.
pamant ai cat vrei, vindea unu vreo 5mii de mpatrati cu 4000 parai teren cu livada si coliba
 
dar are bunica-mea cat sa faci vreo 2 stadioane numai ca e cam departe langa o padure unde dupa al 2lea razboi mundial cand s-au ascuns anti-comunistii pe acolo nici dreq n-a mai pus picioru – poate inca mai sunt aia pe acolo

eu propun banat ca stiu cat de cat oamenii si locurile, ne putem baza pe ceva de mancare sa nu flamanzim, daca ai alte relatii, biertani sau sighisoare cu atat mai bine

man, intrebarea nu era unde, ci ce. plus ca un cal cu 3-400 para mi se pare cam ieftin, cred ca-s mai scumpi. si, pe aceeasi linie, personal am acceptat florida din cauza de ocean, mare, plaja. nu stiu daca padurea, desertul sau muntele mi s-ar parea la fel de ispititoare. zic si io.
oricum insa, pe aceeasi linie, asta mi s-ar parea o calatorie de facut. mers in romania doua luni, inchiriat masina, batut tara in lung si-n lat si facut un album de poze cu ce credem noi ca e romania. ma-ntelegi, m-am uitat mult dupa un album de poze bun si totul mi s-a parut ignorabil. la fel si un documentar turistic. e, e un gand

Categorii:baliverne Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

