Prima pagină > suleimenituri > programuraturi si limbaje

programuraturi si limbaje


Programatorii?! Bai eu cred ca in orice domeniu sunt gasti de neaveniti – eu sunt unul din ei. Astia, adica eu si restul ca mine, trag inapoi progresul si bunul mers al lucrurilor, prezenta lor in scena este in fapt inutila, ba chiar nociva. Propunerea mea pentru buna rotatie a pamantului si mersul cat mai bine al lucrurilor este ca aia care nu mai vor sa lucreze sa steee acasa platiti daca vor si sa ii lase pe aia care chiar stiu meserie sa si-o faca cum stiu ei mai bine.
Pot sa iti zic cazuri la mine la servici unde un individ ar fi mai productiv daca ar fi absent la servici.

am vazut motorcycle diarie intr-un avion cand nu aveam ce face, si filmul m-a lasat rece pana cand am aflat ca desteptul e chiar che, moment in care m-a scos brusc din pepeni. ideologii sadea recunosc ca ma deprima, iar asta din pacate si mai si. cat despre tineretea nobila, probabil ca si hitler a fost un tanar de mare viitor la un moment dat, foarte posibil ca e si un film pe tema asta, da’ am de gand sa-l ratez.
doar ca sa te enervez, daca simti ca programarea nu e taramul tau, de ce nu te apuci de ce simti ca ar fi taramul tau? te intreb ca citesc (pe buda, cand nu am alta carte) ceva care se cheama „talentul nu e niciodata suficient”, tipul le zice clar si din topor, da, fara menajamente: „intareste-ti punctele tari, nu incerca sa-ti intaresti punctele slabe”. iti dai seama ca m-a pus pe ganduri si eu unu’ despre mine am ajuns la concluzia ca sunt un mediocru/vai de capul lui in absolut orice domeniu. tu?

mi-am camuflat toate punctele slabe, sunt ascunse recursiv, imbatabil si super-pregatite sa se apere singure. In plus banuiesc ca si-au construit un sistem de multiplicare asa ca nu mai are sens sa ma chinui pe directia asta.
Taramul meu?! Pai cred ca ar fi sa nu stiu azi ce vreau sa fac maine – nu ma intelege gresit, intr-un fel chestia asta se intampla inevitabil – ce vreau sa zic e ca as vrea ca sa ma trezesc dimineata si sa zic, azi am chef sa fiu pilot de avioane. Sau mai bine imi iau motocicleta (pe care nu o am) si ma car pina la Niagara si scriu un jurnal de calatorie. Cred ca ajungem la vechea noastra discutie cu programul de munca si activitatile suplimentare.

ma rog, ce m-a amuzat a fost cretinismul decis cu care desteptaciunea aia a pamantului a declarat ca cu totii avem 1 (un) punct tare, cand de fapt toti smecherii de pe globul asta au fost mult mai polivalenti decat vrea tontul asta sa creada (din wikipedia despre thomas jefferson: „A polymath, Jefferson achieved distinction as, among other things, a horticulturist, statesman, architect, archaeologist, paleontologist, author, inventor and founder of the University of Virginia. When President John F. Kennedy welcomed forty-nine Nobel Prize winners to the White House in 1962 he said, „I think this is the most extraordinary collection of talent and of human knowledge that has ever been gathered together at the White House — with the possible exception of when Thomas Jefferson dined alone.”[2]”).

dupa gluma scolastica, draga colega, si dupa ce m-am mai gandit un pic, am ajuns la concluzia ca chiar daca ajungem la punctul ala, cu motocicleta, niagara si jurnalu, dupa aia tot o sa vrem sa facem altceva – sa ne punem pecetea pe globul asta saracu care numa de pecetea noastra n-are nevoie. si intrebarea e ce.

Categorii:suleimenituri Etichete:
  1. lanternativa
    Decembrie 10, 2008 la 1:18 pm

    Mi-a placut recenzia – scurta si la obiect – cu exceptia catorva puncte de mici dimensiuni, dar extrem de nevralgice:

    – Ultima fraza: „si intrebarea e ce” cred ca ar fi trebuit sa sune, majestuos, „si intrebarea e che?”.
    – Iar raspunsul vine de la sine: Elena Ceausescu, polimatul multivalent al natiunii romane unite! Amin.

    A, pardon sa am, am pus intrebarea la sfarsit, iar raspunsul e pe la mijloc. N-ar nici o importanta. Stii doar cum se zice: geniile la genii trag, cine se scoala de dimineata departe ajunge si sa nu faci altuia ceea ce nu-ti place sa ii faca altuia lui.

    P.S. Iti vand un pont: ” probabil ca si hitler a fost un tanar de mare viitor la un moment dat, foarte posibil ca e si un film pe tema asta” (dupa cum vezi, umblu numai cu citate, nu ai cum sa ma judeci, nu ai cum sa ma bati – asta e punctu` meu tare!) – rateaza „Hitler. The rise of evil” (2003).

    Amin, again, ca se poarta la WordPress (Si Cuvantul press s-a facut… – In. 1, 14).

    Hai ca delirez, pa!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

