Prima pagină > suleimenituri > mi-am pus mordechai pe blog, mai

mi-am pus mordechai pe blog, mai


sa pot avea pe vino-ncoa’ …
fara mishteaux, pentru toti cititorii, mordechai de la Moshe & Mordechai a comentat la Carevasazica si asta e o chestiune care poate sa treaca neobservata de voi dar nu si de noi avand in vedere ca in deplina cunostiinta a blogului lu wordpress de la A la Z, cred ca baietii de la moshe si mordechai sunt cei mai valabili in materie de cuvinte insiruite cu intelesuri si dichis.

Categorii:suleimenituri Etichete:
  1. Decembrie 12, 2008 la 4:45 am

    Vezi ca tocmai au bagat noutati cu ceva despre comunisti, e super rafinat si elegant scris, te provoaca la finetzuri, ma rog vezi tu. Eu m-am ris la modul cel mai serios; serios.
    Bai tu lasa-te mai moale cu djikstra, stiu ca ai obsessive compulsory pentru el de cand erai mic (vorbesc serios, era de pe vremurile imemoriale ale suceveanului la informatica faza pe grafuri) dar zau, textul de care te-ai apucat e buimac. Numai eu stiu cat m-am chinuit cu Buchanan fie-i slavit numele si vorba aia, omu vorbea politica.
    Treaba ta, sa nu zici ca nu ti-am zis.

  2. groaznix
    Decembrie 12, 2008 la 4:10 am

    sunt rapit, zobit, incrancenat, extatic, mut, stafidit si costeliv. habar nu ai de cand asteptam momentul sa spun cele de mai sus. deci recomanzi moche si mordechai, poate chiar ar trebui sa citesc de autorii respectivi macar ceva, sa termin o data cu incultura asta care ma macina de cand am inceput scoala…

    altfel vezi ca dispar printre ceata, traduc de ma spetesc din dijkstra, cand termin te sfatuiesc sa parasesti internetul, n-o sa mai fie nimic de zis.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

