Prima pagină > baliverne > ovidiu din constanta

ovidiu din constanta


cat despre ovi, ovi e in cta,
heh, te pui cu te-ncurci, unde nu mi-a fost mica mirarea deschizand la intamplare catavencul si vazand o poza oarecare – o banca din liceul ovidius vazuta din ghiozdanul meu. ce-a facut? – m-am intrebat ca un netot. ce ovidius? care banca? cine ghizdan? unde din? in fine, dupa ce am ignorat poza (advertisment targeted catre semi-intelligent people, which studied in ovidius high-school), si am citit restul ziarului, am re-ajuns la supliment.
era chiar despre liceul cu pricina, de la intersectia lui lapusneanu cu cum se cheama, de la statia fostului tramvai care ai fost acolo stii, ceilalti nu cititi. suplimentul este scris de elevi de la respectivul liceu, si ataca probleme curente si chiar noutati locale. incepe cu o introducere simpla – liceul ovidius cel mai bun din constanta. stiati, asa ca nimic nou. continua cu poze cu gardul cu spini, sugerand puscaria, cu aluzii prin articole sugerand puscaria, cu semnaturi la articole sugerand puscaria. ok, asa sa-i ramana numele, daca e asa de bun, tre sa-l pazesti cumva sa nu navaleasca toti inauntru, nu? ii da mai departe cu istoria liceului. sincer sa fiu n-am crezut niciodata ca a existat o istorie a liceului, am banuit ca s-a teleportat direct la intersectie, si am zis merci ca nu s-a teleportat in mijlocul intersectiei. ma rog. de-aici suplimentul se ramifica, si ataca cerebral si simultan moda (uniforme, culoarea parului, pozitia tigarilor dupa ureche), muzica (nu manele), atletismul (pai mai deschideti si voi sala de sport sa chiulim cu folos), profii si chiar si masinile care ii aduc pe elevi.
de ce scriu toate astea? habar n-am, observ numai ca nu s-a schimbat nimic, elevii scriu cu acelasi stil silitor de liceu ovidius pe care il stim de undeva.
ovidius zici?
liceul ovidius ar fi trebuit sa fie de la ovidius sau omidius. Ma, faci meshto? Eu nu am fost la liceul ovidius, clar? Eu am fost la Liceul Industrial Nr 10, langa icil (intreprinderea de constructii si iluminare a laptelui). Pe vremea mea daca ii ziceai lu una ca e icil insemna ca are tztze mari.
Clasa Mecanica Fina ca restul e istorie si informatica si se stie. Am o pregatire temeinica in domeniul prelucrarii prin aschiere, utilizarii frezei si cazutul in ea eventual. Ca si tine am ratat sansa de a deveni sculer-matriter, o meserie de mare viitor aviator.

Categorii:baliverne Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

