Prima pagină > baliverne > idei de business ratate

idei de business ratate


Astia sunt un fel de lautari in economie ma, nu te enerva, e ceva ce eu am observat de vreo 10 ani, idee care nu conteneste sa ma uimeasca, sa ma socheze, sa imi dea frisoane. De aici si bucuria apasata, interioara, tampita de altfel care ma surpinde cand vad harababura in care s-a ajuns, recesiunea vezi doamne inevitabila.
Ce vrei, ca si arta, economia are trendurile ei, multe fara forma, fara finalitate, sunt doar asa niste abureli conforme cu cine stie ce pula mea de teorii imbecile. Partea asta cu individul toba de harvard care vine sa fute o companie care cat de cat mergea, e doar una din excrescentele de opinie din scoala fundamentalist capitalista. E un curent care in curand se va stinge prin voia naturii si numai dupa ce i se va canta prohodul si se va renunta la ea, numai atunci vor aparea tot dintre ei niste imbecili care o sa iti demonstreze negru pe alb cat de imbecila e simbioza intre relocare sau globalizare si economie solida. Noi am avut sansa nesansei de a vedea pe viu moartea unui alte scarbosenii numite comunism si i-am vazut tot cu scarbosenie pe aia care erau pusi sa construiasca sistemul cum peste noapte, ca prin minune, le-a venit mintea la cap si au inceput sa propovaduiasca fix pe invers. Paternul mi se pare identic, baietii de la Harvard sunt si ei niste bieti soldatei carora li se dau niste scule pe mana si aia e, de unde vrei mai mult.
Categorii:baliverne Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

