Prima pagină > obsesii > gazeta matematica

gazeta matematica


Si uite asa alergand eu pe web in ajun de anul nou dadui peste aceasta informatie: „Prin anii ’80, Gazeta ajunsese la un tiraj de 135.000 de exemplare, din care 110.000 erau abonamente. În prezent, tirajul este de 8.000 de exemplare.
(http://www.gazetamatematica.net/?q=node/105

Ma opresc aici ca mi-e teama sa nu sar la cine stie ce concluzii.

Categorii:obsesii Etichete:,
  1. Decembrie 31, 2008 la 3:33 am

    Ba nu am inteleasa ce zici dar sigur ai gresit in demonstratie. Pai de ce ne-am pacalit si unde monsher, ce era rau in a fi o tara de mici matematicieni dragalasi, cu locuri 1 la olimp iezi cucuietzi, faza pe scoala, natala, locala, nationala si internationala. Nu vad nimic rau in asta, dovedeam la vremea aia lumii intregi ca stim ceva. Matematica si Rebus (sper ca n-ai uitat).
    Acum ce mai facem ?! Man-ele ?? Pai zi si tu acusica.

  2. groaznix
    Decembrie 31, 2008 la 3:24 am

    pai sunt cateva explicatii, nu tre sa sari la concluzii, te conjur.

    – simplu, toata lumea face matematica gratis de pe web
    – interesul in stiintele abstracte (nepolitice ca sa zic asa) de pe vremea comunistilor era – proportional, raportat la media armonica a logaritmului natural per distributie gaussiana sumat asimptotic crescator – mai mare
    – minciuna comunista continua, asa cum am acasa o colectie de „romane de un leu”, pe care nu le-am deschis niciodata si care probabil ca daca le-as deschide m-ar manca scorpionii, asa si aia 135000 sunt mai ca steagurile lui pristanda

    suntem cei mai mari meseriasi de a ne pacali singuri, si consider asta talent national. poate intr-un viitor oarecare ne gandim la talentele nationale, alea care sunt

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

