Prima pagină > baliverne > real estate – situatia la zi

real estate – situatia la zi


acuma nu vreau sa zic, unii mai cocosati ca altii, daca v-a placut ideea mai poftiti si alta seara:

Proprietar de Casa

Proprietar de Casa

Categorii:baliverne Etichete:
  1. racqiu del prune
    August 29, 2009 la 4:31 pm

    sa vezi cand casa ta pe care ai luat-o cu 400mii va costa 200 mii. atunci iti poti numara pierderile mai clar, deocamdata treaba e destul de neclara inca.

  2. Ianuarie 24, 2009 la 12:37 am

    esenta problemei dupa ce-am citit vreo cateva carti pe subiectul dat se rezuma in ceea ce ai zis tu in primul raspuns: „pot sa-mi dau demisia, da’ dupa aia?”

    aici e problema: in momentul in care introduci acest parametru temporar: „dupa aia” urmat de semnu excremarii, zic „!” deja nu mai are sens sa discutam, ma aburesti

  3. Ianuarie 24, 2009 la 12:34 am

    ba mi-a dat bine ca m-am uitat la sfarsit la raspunsuri, deci faci permutarea intre mai multe case cu casa pe chirie, muti la lifestyle cu mai multe neveste, copiii ii dai la job ca cineva trebuie sa aduca ceva bani in casa, combini si nevestele in afacerea asta, ramai cu o motocicleta in loc de mai multe si in final iese in echilibru instabil. Acuma tre sa recunosc ca s-ar putea sa fi ajuns la rezultat aiurea, zi si tu.

  4. groaznix
    Ianuarie 23, 2009 la 10:00 pm

    sau schimbi copii cu lifestyle-ul si dupa aia permuti dupa singurul job combinand cu masinile?
    cat ti-a dat?

  5. groaznix
    Ianuarie 23, 2009 la 9:59 pm

    sigur ca se leaga, da’ e un trio de fapt, vorbesc de casa, masini, neveste, job si lifestyle. ce zici de o combinatie nici o casa, o masina, mai multe neveste si nici un job?
    vise, seicule

  6. Ianuarie 23, 2009 la 9:26 pm

    Suntem cablati la ideea de camin alcatuit din: una bucata nevasta, una bucata casa sau mai multe, una bucata masina sau mai multe, una bucata copil sau mai multi(e), un job ca mai multe e naspa. Intrebarea e de ce nu schimbi masina cu nevasta si sa ai o singura masina si mai multe bucati neveste.
    Pai atunci merita stat cu chirie. Hai ca se leaga.

  7. groaznix
    Ianuarie 23, 2009 la 3:44 pm

    uite ca m-am gandit la scopul vietii mele: cand ma fac mare vreau sa fiu detail oriented

  8. groaznix
    Ianuarie 23, 2009 la 3:42 pm

    imi cer scuze ca am prabusit economia mondiala, data viitoare o sa ma abtin sa cumpar in halul asta. dar vad o intrebare buna, care e problema de fapt?
    se pare ca venim din istorie si educatie cu sechele. sunt crescuti si broditi sa gandim in modele si santulete, si asa cum noua ni se pare obligatorie casa si familia, tiganului i se pare obligatorie caruta si coviltirul. zic de tigan pentru ca sa zicem ca ar fi extrema cealalta a independentei de real-estate.
    oricum, intreband care e problema, facem primul pas pe calea mentalitatii pozitive, alegand un scop pe termen lung si – vezi doamne – incercand sa ajungem la el. cu un astfel de scop in creieri, devine demonstrabil (constructie NP completa probabil, da’ asta e – care citesti si nu stii ce e aia, glumesc) ca de fapt nu avem nevoie de casa, lifestyle, gradina cu boscheti, job sau geamantan.
    deci care e problema? in cazul meu nu prea pot sa spun de lifestyle sau casa, imi duc zilele intre job si internet. si tv, da’ asta ti-o zic numai tie, sper sa nu mai citeasca nimeni

  9. Ianuarie 22, 2009 la 3:34 am

    ba ce dreq, nu trebuie sa te scuzi acuma, ai facuto ai facuto, pai tu ai umflat economia asta care acum, ca nu mai vrea lumea sa dee sute de mii pe o casa, sta sa isi revina sub priviri pline de nedumerire. Dar cum ziceai, nu casa in sine e problema ca ma gandeam, ok, sa zicem ca am casa platita, mi s-ar schimba lifestyleu ? Hai ca ma indoiesc. Deci vezi inseamna ca pe langa casa mai sunt si alte treburi care te forteaza sa te legi de un job. De fapt care e problema ? De ce trebuie sa muncim ? Sau de ce ne-am luat case ?

  10. groaznix
    Ianuarie 21, 2009 la 6:19 pm

    foarte misto. cand mi-ai facut poza? desi, trebuie sa dezvolt – sunt in luxoasa situatiune in care de fapt nu simt ca greutatea ar fi casa, ci ca greutatea sunt eu insumi. nu vorbesc de kile, desi nici ele nu se fac mai putine, ci de inertia latenta, recurenta si patenta intrinseca a subiectului. nu faptul ca tre sa platesc o casa ma deranjeaza – nu ma deranjeaza inca – si nici nu simt ca m-ar tine legat de ceva. jobul il vad ca fiind lantul si restrictia in momentul de fata, si asta nu-mi place monser. stiu, pot sa-mi dau demisia, da’ dupa aia? uite cineva imi zicea ca europa e plina de arhitecti, nu’s ce sa mai faci cu ei, de au ajuns sa emigreze saracii catre meleaguri mai autohtone. si-atunci, daca joburile misto sunt luate, noi ce mai facem? ne suflecam manecile si ne spalam pe maini? zau ca nu stiu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

