Prima pagină > baliverne, filme, obsesii > kinsey, a nu se viziona cu gura cascata

kinsey, a nu se viziona cu gura cascata


Fiecare dintre noi e un mic om de stiinta. Fiecare dintre noi are un sex. Unii dintre noi chiar fac cate un sex. Numai Kinsey insa l-a avut, facut, studiat stiintific, atent, pedantic, meticulos, adanc, rapid, pe indelete, cu unii, cu altii, cu altele, cu unele, cu toti si toate cei/cele dinainte, cu creionul in mana si nu numai, cu camera de luat vederi in mana si nu numai, din toate directiile, in toate dimensiunile, tragand singura concluzie de rigoare posibila: orice gusturi ai, foarte probabil ca nu esti singurul/singura (nu ma contrazice). Sigur, nu toate sunt bune si frumoase, intotdeauna, pana la capat, dar atata vreme cat controlezi situatia si nimeni nu sufera, pai de ce nu? Evident, as putea spune ca ne-a furat sparla, da’ asta nu numai ca a furat-o, ci a si implementat-o cat a incaput. Ce vroiam sa zic. A, un film neasteptat de bun, de sarmant, cu caractere pozitive, genuine si intrinsec interesante. Se termina cu bine? Omni animale tristum post coitescu? Te las sa vezi

Categorii:baliverne, filme, obsesii
  1. carevasazica
    Februarie 13, 2009 la 5:21 pm

    a, sa nu uit, duminica e „idiocracy” la tv, pe comedy channel. ma simt in tema, asa ca o sa-l vad. sper

  2. carevasazica
    Februarie 13, 2009 la 5:20 pm

    din pacate am vazut deja cateva cu musiu, si tipul nu mi se pare atat de rau pe cat tu si gagica-mea il considerati (asta ar putea fi un motiv de discutie intre voi doi). vazut cold mountain, slabut, lung, vai de capului, vazut alfie, un oarecare, vazut road to perdition, tipul mi s-a parut bun, vazut closer in care mi s-a parut bun, si vazut sky captain and the world of tomorrow care mie mi-a chiar placut. nu ma astept sa-ti fi placut si tie, pe mine m-a impresionat grafica.

  3. yuhuu
    Februarie 13, 2009 la 3:13 am

    nevazut dar ca mi-ai zis o sa dau un ochi, vezi sfat de ultima ora, evita toate filmele cu Jude Law sau cum il cheama

    sa nu zici ca nu ti-am zis

  4. carevasazica
    Februarie 12, 2009 la 8:17 pm

    casablanca? mai am o carca pana acolo:
    gladiator
    braveheart
    om bogat om sarac
    dallas
    dracula
    charlie chaplin

    ai vazut religulous ? o sa-l iau sa-l vad, sunt fan bill maher

  5. yuhuu
    Februarie 12, 2009 la 7:49 pm

    faza cu ala care isi futuse calul a fost dementiala, nu inteleg ce te-ai apucat sa vezi filmele astea vechi, sa imi zici cand ajungi la casablanca

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

