Prima pagină > baliverne, cugetare, obsesii, suleimenituri > logicum debatae nonsensum

logicum debatae nonsensum


incercam sa ma intrec pe mine insumi in descrierea dezbaterii tzapu-ilici iar chestia cu „cred” nu am pus-o in sensul credintei religioase
treaba e ca a nu crede in logica nu reprezinta vreo minunatie, vreo raritate, banuiesc ca exista si oameni destepti care cred ca logica nu acopera complexitatea reala. adicaca logica e un fel de fizica newtoniana care merge ea in majoritatea cazurilor insa mai e ceva acolo ce nu functioneaza sub acoperirea logicii.
daca mi-ai pune mie intrebarea asta as face ca gaina proasta: mai degraba m-as impiedica decat sa iti raspund
uite o mostra: cred eu in logica ?? pai banuiesc ca da, habar n-am, e singura logica care o avem la indemana, nu stiu daca o mai fi si altceva in timp si spatiu, poate ca da insa nu stiu; intrebam daca crezi in logica, bai treci peste treaba cu „crezi”, deci te intrebam ceva. si uite peste ce am dat „Polylogism”: http://en.wikipedia.org/wiki/Polylogism
Foarte interesant, impresionant as zice, inteleptii lu peste prajit care considera logica functie de timp, functie de patura sociala, functie de lungimea pulii lor.
Eu i-as fi intrebat pe ei, pe Nietsche de exemplu daca crede in logica. Pai asa ca nu te supara ca te-am intrebat.
am inteles ce zici si cred ca ai dreptate 95%. intr-adevar avem nevoie de exemple de ne-urmat. din pacate exemplele nu sunt evident de ne-urmat, si de-aia ma gandeam sa las alaturi „o alta opinie”. altfel, nici eu nu stiu cum e mai bine, ii lasi pe prosti sa fie prosti fara sa te implici sau te implici? nu stiu daca se poate spune ca exista un raspuns corect

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

