Prima pagină > Articole, cugetare, forme diforme, obsesii > logicum debatae nonsensum

logicum debatae nonsensum


habar n-am, intr-un fel i-as lasa sa fie prosti, m-as bucura egoist de prostia lor, insa pe partea ailalta prostia poate purta samburele recurent al unei avalanse, mi-e frica cand ii vad, ma gandesc ca ar putea sa ma afecteze.
ba cred ca e bine ca ai scris, e aiurea ce zic, e utopic, pletoric si euforic. m-am gandit: cred ca e bine si ca el a scris si ca tu ai scris.
zi tu acum daca ce tocmai am zis are vreo logica;
pai daca m-ai intrebat serios, atunci tre sa vad ca totusi logica e cea care iti permite orice inferenta. fara logica n-ai putea sa te inchei la nasturii de la spielhosen, pentru ca n-ai sti ca se incheie ca aia de la pantalonii de stofa. deci tre sa crezi in ea, si cred ca o facem totusi intuitiv :). de fapt nu tre sa pun nici un zambet, intuitia e un fel de inductie (inferenta logica) incompleta.
as fi interesat sa-mi dai un exemplu de ceva ce functioneaza afara de sub acoperirea logicii. succesul lui vadim, vanghelie sau becali?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

