Prima pagină > cugetare, obsesii, suleimenituri > logicum debatae nonsensum

logicum debatae nonsensum


ai dreptate, nu putem sa stergem cu buretele faptul ca articolul cu comparatia exista, si ca exista chiar si o cantitate de oameni care sunt incantati de asa ceva. mai departe ai dreptate in sensul ca e totalitarist sa-i interzici omului sa fie prost. pozitia mea este ca in cazurile astea sa faci ce poti (sau ce ai chef, la urma urmei), sa ii explici omului (cat se poate de decent si de politicos) de ce nu are dreptate in ce sustine. deci nu numai ca am dreptul sa raspund ceva, da’ pe undeva mi se pare ca am datoria asta. mda.
comparatia ta cu „ma doare umarul” nu e chiar ideala. umarul este o chestie personala, imposibil de determinat din afara daca e adevarata sau nu (sa zicem). in timp ce elucubratul despre capcane intelectuale evident ca sunt si dezbatubile si chiar criticabile.
habar nu am cum se poate demonstra ca libertatea e un concept logic.
si nici nu-mi vine sa zic ca eu prefer autorii si tu criticii. iti tot spun ca nu-mi vine sa fac generalizari. in cazul ASTA il consider pe autor un idiot si ma pun in categoria criticilor.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

