Prima pagină > Ayn Rand > puncte de vedere carevasazica – John Galt

puncte de vedere carevasazica – John Galt


fantastic. am o senzatie de desuet, o imagine din filmul cu nicole kidman pe post de dansatoare de can-can si cu iui macgregor ca mare scriitor de bordel. evident stilul scrierii l-as caracteriza ca repezit, incepe brusc, se termina abrupt. in principiu aproape ca i-as da dreptate. cand am ajuns insa pe la „objective law” am inceput sa ma tem. imi dau seama ca in istoria mea am avut tentative in a te convinge ca sistemul judiciar ar trebui automatizat. legile ar trebui proiectate in asa fel incat notiunile sa fie precis definite, ortogonale si fara ambiguitati. pe baza unor astfel de legi si semantici predefinite, credeam ca o sentinta ar fi clara si usor de fmon. incep sa cred ca gresesc, niste legi „obiective” ar fi inumane (deci imorale).
poate ca guvernul ar trebui sa fie garantul moralitatii, nu cel al integritatii fizice. si, daca stai sa te gandesti la faptul ca guvernul are o parte de asistenta sociala (ar trebui sau nu?), atunci se apropie mai degraba de definitia mea. cumva mi se pare ca makes sense

Categorii:Ayn Rand Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

