cinco de mayo


ai ba, eu nu scriu decat chestii interesante. nu inteleg de ce ii apuca pe-astia cascatul cand ma apuc sa le vorbesc. zau ca mi-ar place sa stiu de ce ii plictisesc, ce-am cu ei.

altfel azi e cinco de mayo, mare sarbatoare printre mexicanii (numai) din sua. deci am avut potlock la servici, si a trebuit sa aduc potol. m-am dus si io la magazinul „latin” de pe-aici, si i-am intrebat ce se aduce de ocazii de-astea, empenadas sau altceva. aia mi-a sorbit cuvintele cu atentie, cu gura usor intredeschisa sa nu ii scape ceva, si in final cand am crezut ca am cucerit-o, m-a intrebat diafana „do you know this is a colombian store?”. recunosc ca m-a lasat paf, nu, nu stiam, si chiar daca stiam, si ce daca, sugera ca as crede ca mexicanii sunt columbieni? mi s-a facut frica, recunosc, si am spalat putina de-acolo, nu i-am mai explicat ca „si ce daca” ca accentul ei nu mi-a permis. m-am gandit, daca ma intreba vreunu’ de potlock bulgaresc, asa as fi intrebat si io? „da’ tu stii ca eu sunt roman?”. ma intreb

kkmas, tot spam ti-am trimis, nu reusesc nimic altceva

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

