Prima pagină > baliverne > google adsense pe blogul meu care e al lor

google adsense pe blogul meu care e al lor


bai am o intrebare si nu ma prind nici cum sa o pun nici unde sa o pun, asa ca m-am gandit sa o intreb undeva pe unde nimeni habar n-are. Bai deci daca vreau sa pun adsense pe blogul asta cu carevasazica singura sansa e sa imi fac blog proprietate personala, altfel baietii de la wordpress n-au nici o treaba sa te lase sa pui si tu un adsense colea de bun simt. Uite prostia costa, intr-o zi o sa ma mut la google pe blogger.

Categorii:baliverne
  1. August 29, 2009 la 5:50 pm

    treaba e asa, wordpress desi frumeos, colorat si placut la utilizare, nu te lasa sa te joci cu adsense decat daca esti premium user. ca sa fii user premium trebuie sa platesti, evident pe langa adsense vin si alte facilitati, nu ma intreba care banuiesc ca spatiu mai mult si mai aerisit, javascrpturi pompate in site, flori, fonturi si culori.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

