Prima pagină > baliverne, obsesii > femei si clasamente

femei si clasamente


vad ca ai un oarescare regret ca n-ai futut casandra. te inteleg, mi se pare firesc. poate oi imbatrani, oasele nu ma mai tin, da’ mai nou incep sa ma uit dupa, cum sa spun, minione, borsete, mai de buzunar, zi-le cum vrei. cred ca la chinezoaice ajung, daca am bafta poate japoneze

Categorii:baliverne, obsesii Etichete:,
  1. Noiembrie 24, 2009 la 2:29 pm

    poate povestile pe care le-am auzit sunt toate cleveteli sau poate oi fi fost eu norocos sa aud numa minciuni, bai man, asculta la mine, marfa de marfa

  2. Noiembrie 24, 2009 la 2:29 pm

    clar ar fi interesant un experiment asiatic, poate ne-ar trebui o vacanta in tokio. sau in ho si maini, daca zici ca si alea’s lucrate.
    ma ingrijoreaza un pic ca zici ca au instrumente mici. sper ca nu inteapa sa taie? si daca au pizda mica, de cur ce sa mai zic? desi, acu daca stau sa ma gandesc, parca imi aduc aminte niste chestii cu sticle de cola, bere, sampanie sau suc natural de fructe 100%. mda, probabil ca se rezolva

  3. Noiembrie 24, 2009 la 2:29 pm

    cum ziceam, ce m-ar interesa la partea asta ar fi faptul ca’s minione. altfel cu amazoane europene combinate cu terapia fizica esti pus la respect, mi-aduc aminte de una care a putut sa-mi puna la loc mainile dupa ce am incercat o schema mai dibace, care s-a lasat cu incheieturi dislocate. glumesc, da’ intelegi ce vreau sa zic – tre sa-i multumesc pentru forma in care sunt

  4. Noiembrie 24, 2009 la 2:29 pm

    during futai nu exista chestii cu mi-e lene, n-am chef, mi-e somn sau „spune-mi cand termini”, intelegi, e diferenta intre un caine de vantoare care stie instinctual in anumite situatii cum se procedeaza si vreo alta rasa. Adica femeeea asiatica cand vine vorba de sex isi face treaba instinctual, gospodareste, cu maxim de implicare si fara figuri de stil sau alte forme de protest, din povestile baietilor zau ca numa de bine am auzit

  5. Noiembrie 24, 2009 la 2:28 pm

    una peste alta teoria mea (cu oaresce informatii de la persoanele de mai sus) e ca asiaticii (ei) au instrumente mici, prin urmare fetele sunt adaptate cu dansele pe masura; cand vii cu ceva mai marisor nu numai ca fata simte dar simti si tu ca lucratura acolo ti se potriveste manusa

  6. Noiembrie 24, 2009 la 2:28 pm

    chinezoaicele sunt complexate dar sunt fete muncitoare si dedicate, isi inteleg situatia inainte ca tu sa te gandesti tu cam care le-ar fi locul. se multumesc cu putin si muncesc din greu chiar si pentru putinul pe care il capata

  7. Noiembrie 24, 2009 la 2:28 pm

    coreencele arata cam la fel avand in vedere ca neamurile lor japoneze si coreence au aceleasi radacini. Vietnamezele, ma scuzi, am cunoscut vreo patru si toate m-au spart, lucratura fina din cap pina in picioare, de exceptie iti zic

  8. Noiembrie 24, 2009 la 2:28 pm

    japonezele, apropo vorbim de cele care merita sa intre in discutie, deci Japonezele sunt ca si desenele lor, interesante, elegante, culori deschise, nuante primaveratice, aparent simple dar nu stii ce te-asteapta daca incepi sa le studiezi. mie mi se par cele mai periculoase, nu stiu de ce, nu ma intreba, nu ma face sa ma intreb de ce, e o chestie instinctuala

  9. Noiembrie 24, 2009 la 2:27 pm

    alta religie?! nu stiu ce vrei sa zici dar la cateva le-am transmis direct ca le fut dumnezeii mamii lor.
    Ca incepuram cu categorisirea dupa nationalitate, chestie care are limitarile ei, oarecum as merge pe ideea ca japonezele sunt valabile, am cunoscut cateva, e bine sa le vezi pe desfasurator, ajungi sa le deosebesti dupa miros, gust, ochi si urechi

  10. Noiembrie 24, 2009 la 2:27 pm

    despre albe, ce sa zic, ai dreptate, se vede zdroaba, truda, se chinuie nimic de zis, da’ parca nu face parte din eul lor integrant, in timp ce la asiatice se vede ca isi cunosc valoarea, masura si, mai ales, menirea. acum, daca tot ai facut observatia cu religia, cred ca ideea e sa futi o alta religie, de exemplu o tailandeza catolica. uite, columbianca de exemplu a fost la liceul catolic de surori (cum dreaq se zice in ro? manastire?).
    gandeste-te un pic la ideea cu fututul altei religii, o sa vezi ca-mi dai dreptate

  11. Noiembrie 24, 2009 la 2:27 pm

    cred ca in ordinea numerelor de sub tricou, ai putea spune ca japonezele’s cele mai misto, si zic asta din experienta mea cinefila. dupa aia urmeaza doua chinezoaice mari si late (ma rog, mici si flexibile) care pot sa se-ndoaie ca un covrig de le futi, cur si muie aproape in acelasi timp, si in fine niste thailandeze, care le cam simt ca joaca murdar, nu’s convins nici de religia lor. la rest nu ma bag, mi-e frica ancestrala de vietnameze si de coreence, astea o iau literal daca le zici ca vrei sa le-o tragi si ti-o trag ele inainte, din saritura

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

