Prima pagină > baliverne, idei ratate > experiment stiintific

experiment stiintific


zile-le astea in nestiinta care ma doboara de fiecare data cand ma gandesc la ea, am procedat profund stiintific la un experiment care ma doare de mic copil; ma vei scuza daca simplitatea fenomenului iti va starni rasete isterice sau sila organica insa eu am avut tot timpul dubii legate de faraday si legea lui cum ca un cacat de sarma care se invarte intr-un camp magnetic produce curent la capete. nu intru in detalii cum ca care capete sau care camp magnetic insa am procedat prin achizitionarea unor magneti care m-au inegrit pe maini in timpul cercetarilor si inclusiv pe fatza precum mi s-a zis, si cu cei magneti am procedat de fapt la surprinderea fenomenului invers, adica: o baterie, litza de cupru frumos bobinata in spire si limpede ca cristalul, doua clipuri ferate in forma de furcu(litza) pe care se punea sarma bobinata care cand faceai legatura la bornele bateriei incepea sa se invarte pina crapau matzele jucandu-se cu motoseii.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

