Ai Phone 4


Vezi ca-mi iau iphone 4, intru in gasca spalatilor pe creieri cu imac si prostii in cap. Sper ca macar de imac sa scap. Decizia a fost imediata, cand am luat in mana un celular Android ultimul racnet, Captivate de la ATT (din familia Samsung Galaxy S). Pur si simplu nu cred ca am un buzunar asa de teapan cat ar necesita Androidul, si imi recunosc deja limitarile, si mainile-s cam mici. Swipe-ul cu degetul mare care ar merge lejer pe un IPhone mi-ar necesita doua maini si un picior cu Androidul.
In caz ca te intrebai.

Categorii:obsesii, suleimenituri
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

