Prima pagină > baliverne, cugetare > Dependenta Dramatica

Dependenta Dramatica


dom’le treaba se rezuma simplu, lumea e dependenta de drama, toata lumea cand vorbeste ofera o drama mai mica sau mai mare dupa posibilitati – in special cand se refera la sine, steve in speechul dansului vine oarecum cu originalitateai binecunoscuta sa zica bai eu nu va bag drame aici, ok? deci nu e nimic dramatic in viata mea uite de exemplu m-am nascut sarac lipit, am fost copil infiat, m-a batut parintii mei, m-am lasat de facultate si dupa aia am inventat ipod deci nimic anormal.
Tipii astia sunt atat de neinteresanti si insipizi incat zau ca ma bucur pentru ei ca’s bogati. macar atata sa aiba si ei. Oare de ce atata drama, care dupa parerea mea vine dintr-un complex de inferioritate solid si dintr-un context extrem de nepropice dezvoltarii fatului, copilului, adolescentului, tanarului. Cred ca sentimentul dramatic se educa, acum imi dau seama cat de plictisit eram de trancaneala dintre gagici in scoala si liceu, ca la facultate nu pot sa spun ca am avut colege. Tre ca e o chestie feminina la mijloc, cu legatura intre emisferele creierale, sau poate congenitala, ca daca n-ai ce sa bagi atunci tre sa le pui la suflet pe toate. Habar n-am.

Categorii:baliverne, cugetare
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

