Prima pagină > baliverne > poveste cu buda

poveste cu buda


recunosc prima parte a povestii, eram la keltic lodge si m-a izbit o pisare pe care o tineam de ceva ore asa ca n-am mai rezistat si am zis sa ma duc in restaurantul ala super scump unde oricum nu imi placuse mancarea cu o zi inainte. asa ca intru slalom printre tot ce imi statea in cale la intrare si ajung la buda, dau sa mi-o scot si cu ea pointing catre pisoar imi dau seama ca nu e niciun pisoar, intru intr-una din bude si in timp ce pisam linistit incep sa imi pun niste intrebari, de ce era scaunul budei jos, de ce e atat de curat, de ce sunt eu singurul care ma pis pe langa buda si nimeni inaintea mea nu reusise, de ce nu exista pisoar si in lista de eventuale raspunsuri gasesc unu care zice ca poate sunt in buda de femei. ma rog imi caut in memoire si imi iese ca pe usa era un barbat asa ca pis linistit pana la capat si ma duc ma spal, ma aranjez si ies afara catre lobby unde lumea astepta sa intre la restaurant. vreo 6 perechi de ochi erau atintiti fixatzi spre mine asa ca m-am mai uitat o data la usa pe care tocmai o inchisesem. futui in gura, am ridicat din umeri ca boa, era veceu de femei insa femeea de pe usa avea fusta atat de stramta ca puteam sa jur ca e barbat. ma rog, m-am topanit de acolo lasandu-i pe aia sa isi imagineze ce vrea muschii lor dar a fost penibil

intotdeauna am crezut ca budele la femei sunt la fel cu cele de barbati, de-aia mi s-a parut arbitrara separarea pe sexe. pe vremuri nu erau decat asa ceva, si oamenii erau mai fericiti, si in general mureau mai repede, de fericire – http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Ancient-roman-squat-toilets.jpg
bine ca nu te-au crucificat pe usa, ca dupa aia chiar ca era un barbat pe usa.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

