vasile pe poster


apropo de amante. asta imi aduce aminte de vasile, fratele lu socrumiu care era insurat in brasov cu o femee pe care toti o suspectau ca e cam curva pen ca gagica arata bine dar vasile s-a privatizat dupa 89 si facea banul la greu iar rudele barfeau ca el munceste ca boul si ea cine stie ce face. ieri am aflat ca ea a sunat-o pe soacramea ca tocmai ce s-a aflat ca mai are doi copii, unu de vreo 17 ani si unu de vreo 15. dar nu sunt ai ei ci a lu vasile. cu una despre care nimeni nu a stiut nimic in vreme ce toti o suspectau pe nevasta-sa. mare om vasile asta, am apucat sa il vad o data in viatza mea si iti zic, era individul perfect anost, insesizabil, daca il puneai langa o gramada de pietre nu iti dadeai seama cine e vasile si cine e p(i)etre. astia ba barbatzi, sper ca am inteles bine, sper ca cei doi copii din flori sa fie cu aceiasi amanta ca altfel incep sa ma indoiesc de bill, o sa imi schimb posterul din dormitor, fac rost de afis cu vasile.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

