Prima pagină > baliverne > aniversare

aniversare


nu imi vine sa cred, se implinesc 13 ani de cand ai venit la partiu ala cand mi-am oficiat maritisu. nu stiu tu dar eu parca au trecut 50 de ani de atunci. nu-mi vine a crede ca sunt numa 13. ti-aduci aminte ca mi-ati adus placa de sunet 3D cacadou de nunta.

Nu-mi vine sa cred ca ti-am adus placa de sunet la nunta. Tampiti eram, doamne. Zi-mi ca faci misto (probabil ca nu). […] vezi tu, sau mai degraba asculti tu, daca tot ai placa de sunet.
Oricum, nostalgii, nu am asa ceva, pentru mine timpul nu are decat o directie, si nu vorbesc de sens. N-are nici un sens.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

