Prima pagină > baliverne, cugetare, idei ratate, obsesii, suleimenituri > MBA ca scop si ca mijloc

MBA ca scop si ca mijloc


marfa cu mba-ul, eu stiu pe cineva care avea mba dar nu ma pune sa iti zic de cineva care chiar foloseste mba-ul. eu zic ca mai bine iti iei vreo certificare in prelucrare prin aschiere sau in zburat avioane, ar putea fi mai utila. sau uite cum mi-am luat eu certificat de capitan de barca.
ma rog. deci cu servele nu ma intreba, eu nu reusesc sa servesc insa stiu cum se face, pricepi, eu sunt coach manager.

apropos de mba, ma ingrijoreaza un pic ca peste 10 ani s-ar putea sa fac acelasi lucru pe care-l fac acu, si nu vorbesc de emailuri cu tine.
chestia cu permisul de condus barca ramane ca optiune, la fel si licenta de scafandru. da’ astea sunt mizilic, se fac intr-o luna doua si n-ai ce discuta. ne trebuie ceva mai serios, poate critic de arta cum s-a facut bill? din pacate nu citesc arta, iar de critici de slashdot e plina lumea.
ne tre o nisa.

bai man, tu trebuie sa intelegi ca problema nu e sa faci altceva decat ce faci acum, sa faci peste 10 de ani acelasi lucru ori alte variatiuni.
problema e alta, targetul e simplu, nu te mai gandi la ceea ce vei face, nu asta e problema. problema e urmatoarea: peste 10 ani trebuie sa nu mai faci nimic. ai inteles? baga la cap: nimic. abia dupa ce poti face NIMIC, abia atunci te vei putea re-orienta si face ceva serios, atunci cand iti vei permite sa stai si sa faci nimic insa acel „ceva” va aparea ca ceva optional insa il vei face pentru ca chiar iti va place.
ok? si sa nu te mai aud cu chestii din astea cu ce o sa faci tu peste 10 ani pina cand nu o sa te vad ca vreme de cativa ani vei face ceea ce e natural pentru orice om: sa faci nimic.

Simt ca in calea scopului suprem de a nu face nimic sta o ignoranta totala in materie de finante, business, invarteala. Numai din pricina asta un MBA mi se pare atractiv, desi pe undeva il simt ca pe solutia ALTcuiva de a nu face nimic mai incolo.
Iar faptul ca peste 10 ani s-ar putea sa fac acelasi lucru este totusi ingrijorator. Si probabil.

e ingrijorataur crezul ca mba te-ar face cumva sa ajungi la marele SCOP. scriu cu litere mari si m-am ridicat si in picioare.
deci scopul final este sa nu faci nimic, in cel mai bun caz, daca faci mBA o sa te incalte astia cu mai multa treaba decat currently ai. in final ajungi sa muncesti maimult si sa ai maimult timp petrecut la job. o sa bineinteles castigi maimult insa vei fi un maimult sau maimulta, sau maimutZa. qed (ce dreq vroiam sa demonstrez),
eu cred ca trebuie sa urmaresti alt scop. sa faci cat mai putin si sa cheltui cat mai putin. eu ma gandesc sa ma fac homeless, cred ca de aia lumea le da bani, din respect, pentru ca e ceva ce toti vor sa fie si nu pot. nu ma refer la mine sau la tine ca noi nu le dam bani insa iti garantez ca sunt multi oameni care doneaza doar pentru ca in the back of their mind asta au in creerr

„altfel de treaba nu e neaparat rau”. ce fac acum ma cam plictiseste sa-ti spun sincer, fuga cu debuggerul prin cod mi se pare de prost gust, desi iti da niste satisfactii. ia zi, exista cursuri de arhitect, din care iesi destept plin de experienta in tot felul? poate asa ceva e necesar.
iar cu homelessul nu e bifata optiunea, nu vad de ce nu ar fi asa ceva undeva in viitor…
cu cersitul partea proasta e ca stai in acelasi loc. exista cersetori mobili? au vreun iphone app?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

