Prima pagină > baliverne > idiocratie, o parabola parabolica

idiocratie, o parabola parabolica


dupa cum ti-am promis, m-am uitat cu atentie la viitorul pe care ni-l promite filmul. am incercat dupa aia sa descopar care ar fi diferenta fata de ce avem deja, si nu mi-a fost usor. cladirile intr-o rana legate cu cabluri ar fi una din diferente.

Categorii:baliverne
  1. groaznix
    Noiembrie 12, 2010 la 2:29 pm

    Iti spun sincer, am ascultat doua bucati, acum sunt relaxat, inspirat, meditativ, si am si castile reparate ca am crezut ca mi s-au stricat cand am auzit primele „note”. Partea proasta e ca m-am repezit ca o vaca sa si citesc ce scrie de papa, si acolo am luat-o in freza, atentia mea la detaliul pe care-l consider irelevant este inexistenta, faptul ca a schimbat tiara pe mitra si invers mi se pare la fel de interesant ca si faptul ca si-a pus chilotii pe dos. Sigur, am sa dau vina pe plenitudinea de incultura pe care o posed, mai ales despre catolicismul competitiei, ca noooii sunteeem romaaaani, noooi sunteeem romaaaaani, noi si cei de-aici aaaveeem plaaaamaaani

  2. Noiembrie 11, 2010 la 4:24 pm

    vezi ca lante n-are nicio treaba cu filmul. era in vizita ca am fost pe la el zilele trecute si i-am scris o vuorba doaua.

    proceed cu care ca omu e scump la vorba. auzi, ia baga-ti ochiu sau urechea daca ai curaj pe la el pe site (la lante) sa vezi ce chestii asculta. pe mine m-a luat cu naduseli. cica industrial sound.

  3. groaznix
    Noiembrie 11, 2010 la 2:50 pm

    din pacate ce este ireal la film este happy-ending-u’. De asemenea, tot incredibil a fost constiinta de sine a prostiei, in care idiotii sunt in stare sa accepte ca’s idioti si sa-l aleaga pe-asta consultant sau primministru sau ce-a fost.
    Lasand astea la o parte, mi s-a parut absolut cardiac

  4. Noiembrie 10, 2010 la 8:07 pm

    pai zi-le loredana. am trecut prin foc si para cu lamurit situatii si stabilit ordinea de zi in conjuncturi diverse. deci ce e nou prin estonia ? sau letonia ?

  5. Lanternativa
    Noiembrie 10, 2010 la 7:39 pm

    Primiti cu uratu’?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

