Prima pagină > baliverne > Dialoguri celeste

Dialoguri celeste


Recunosc ca una din personalitatile mele multiple se distreaza citind comentarii de pe youtube. Evident, pentru orice om normal este un exercitiu in frustrare, o sondare laterala a superficialului, pentru mine insa e un drog care ma ajuta sa stau la curent cu celelate personalitati ale mele. Pentru ca sunt totusi un roman neaos si ca e la moda paunescu, m-am ratacit intr-un link cu cenaclul – http://www.youtube.com/watch?v=rZC1tKsC0yM – ale carui comentarii imi permit sa le comentez.


RebelHardy – R.I.P Paunescu ……un geniu care a plecat dintre noi.

D3monLex – Dumnezeu sa-l ierte pe cel ce a aprins scanteia de roman prin acest cenaclu:-<

Razvan74 – viitorul cenaclului flacara a devenit nemurirea prin mentorul sau. cea mai frumoasa voce de acompaniament muzical si recitare, s-a dus. vorba lui Florin Piersic, va fi de neinlocuit!

Niculescu88 – Regrte eterne pentru cel mai mare roman pe care il cunosc ADRIAN PAUNESCU cel mai mare patriot HAI ROMANIA HAI ROMANIA HAI ROMANIA PAUNESCU te iubim

Din pacate se baga unu’ in seama sa strice poezia.

ranjix – Cu riscul de a parea nepopular, tre sa recunosc ca porcarie mai mare nu cred ca am vazut vreodata. Sunt rapit de calificative de genul – „cel mai mare roman pe care il cunosc”, „un geniu”, „cel care a aprins scanteia de roman”, etc, de unde pana unde? Inteleg ca a inspirat tot felul de romani, dar nu stiu la ce i-a inspirat, nu imi dau seama de rezultate, in mod cert nu la revolutie, aia a fost ceva mai incolo.
Ideea principala ramane, lasati trecutul in pace, concentrati-va pe prezent. Bafta.

Ce-a facut? Romanul insa e vigilent, si, dupa socul initial, revine solid, asa ceva nu se permite.

Totti6Magico – @ranjix draga ranjix,probabil nu iti dai seama de realizarile acestui om si de ceea ce a facut pentru ca esti un simplu BOU,la fel ca toti cei de varsta ta.eu poate sunt mai mic ca tine,am 16 ani,dar stiu sa apreciez ceea ce e frumos.daca traiai in vremurile alea,nu mai vorbeai acum asa;) tu,la fel ca toti cei de varsta noastra nu sunteti in stare sa ganditi mai sus de manele,rock si alte prostii….a inspirat multi romani pt ca era cea mai mare distractie pe vremea aia

„Dragul de ranjix” se va da batut? Croseul in plex ii va permite o revenire pentru un final decis la puncte?

ranjix – @Totti6Magico – scuze de intrebare, ce varsta crezi ca am? Sincer, dincolo de calificativul altfel meserias pe care mi-l arunci, am senzatia ca faci misto, de exemplu pui 😉 dupa „nu mai vorbeai asa”, pui manelele in aceeasi galeata cu rockul si „alte prostii”, zici ca a inspirat pe multi pentru ca era „distractie”, oximoronul mi se pare prea impecabil ca sa fie intamplator.
Daca esti serios (sper ca nu), atunci iti spun ca am trait pe vremea aia si am fost spalat pe creier ca toti ceilalti.
ranjix – @Totti6Magico – continuand comentariul precedent, vroiam sa zic ca desi am fost spalat pe creier ca toti ceilalti, intre timp totusi am mai pus mana pe o carte si m-am mai uitat in jur critic. Mi-a fost suficient sa ma prind ca nationalismul e numai un instrument (nu neaparat romanesc), ca „propaganda” este un cuvant cu conotatii negative si ca in general nimic nu bate ganditul cu capul propriu. In fine, recunosc ca la 16 ani poate eram la fel ca tine (de fapt nu eram, ramane pe alta data).

Casc, cam plictisitor. Unde e lupta la oase, unde e pieptul de arama? Noroc ca stafeta dialogului e predata si purtata mai departe, dupa un high-five smecher.

azulehos – @ranjix te rog sa-mi explici si mie cum adica´am fost spalat pe creier´??? v-au spalat creierii cu poezie,muzica buna,istorie,respect pt cultura romaneasca… si ce e rau in asta? oricum vad ca tie nu ti-a servit la nimic. pacat…

Chiar ca pacat. Ranjix inca se clatina, intinde totusi un toiag pentru o piedica tarzie.

ranjix – @azulehos – iti explic, daca nu e deja evident. Trei sferturi din cenaclul ala e propaganda comunista de perioada nationalista tarzie, si un sfert e poezie si muzica, care mie mi se par proaste. Desigur, nu e obligatoriu ca cineva sa-mi impartaseasca gusturile, si am sa incerc sa respect opiniile celorlalti. Spalatul pe creieri se refera si la capacitatea de a accepta alte opinii, inexistenta in cazul tau si al comunismului in general. Ce-mi displac sunt judecatile absolute, la care am protestat

Mda, sper ca cineva mai contondent raspunde, si asteptarile nu-mi sunt inselate.

ciprica24 – @ranjix dragul meu sa stii ca nu pari nepopular, ci doar incult,dar iarta-ma nu sunt eu in masura sa apreciez cultura ta. Un singur lucru pot sa spun ca a murit poate unul din primii 10 poeti ai Romaniei din toate timpurile. In legatura cu cenaclul ce pot sa spun ca in anii aceia era o frenezie in randul tinerilor, Ceausescy la interzis de teama, paunescu putea deja face ce vrea el cu masele, ca nu a schimbat regimul sau ca nu a facut o revolutie era totusi un cenaclu de cultura deci cu alt scop

Raspunsul, din pacate, din nou supt asteptari, la urma urmei ranjix evident face confuzie intre cenaclele de cultura si cele de revolutie, iar incultura ii este evidenta, pana si unu’ care recunoaste ca nu e in masura sa o aprecieze o vede cu ochiul liber.

ranjix – @ciprica24 – ma amuza topurile de genul „poate unul din primii 10 poeti ai Romaniei”. Ei bine, dupa parerea mea, poate e unul din cei 10 din mijloc. Cat despre „frenezia din randul tinerilor”, nu mi se pare chiar un atribut pe care l-as cauta in materie de „cultura”. Frenezia curenta in randul tinerilor este mesageria telefonica si facebook, chiar trebuie sa le consider manifestari culturale de admirat?

In final, ca vad ca nu mai comenteaza nimeni, moxfor trage concluzia.

moxfor – Intr-o vreme in care ne era rusine si sila de noi ca natie, el a renascut sentimentul ca nu e o rusine sa fi roman. Ca poti sa cinti despre stefan cel mare, avram iancul si eminescu, ca poti sa strigi din suflet traiasca romania pentru ca vrei si simti asta.

Asta imi aduce aminte de un banc rasist, care din pacate mi se pare ca se cam brodeste. Care e diferenta intre un cauciuc si un negru? Un cauciuc nu canta cand ii pui lanturi. Gata cu asta, nu vreau sa incurajez rasismul, care e o porcarie, se ne fie clar.

Inchizand, oare meciul va continua? Oare mai merita urmarit? Vorba lu’ ilici, istoria sa ne judece.

Categorii:baliverne
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

