valoare in context aiurea


ai zis perfect in primele doua randuri, ai definit exact ce ma gandeam eu ca inseamna menire.
ce mi se pare jegos in anii aia era semiotica limbajului, cifrat, absconx, secretous, chinuit, tot timpul sub semnul intrebarii: ba, ce-a vrut sa zica poietu ?
de acea multumesc hip-hopului unde layerul artistic e sa te faci inteles pentru toti boschetarii, stigati hey! care sunteti cu noi, si sa concentram comunicarea pe inteles nu pe neinteles.

intre noi fie vorba, pina sa incepi sa te enervezi, era firesc ca oamenii sa inceapa sa vorbeasca cifrat pentru ca erau ani in care puteai sa o iei in barba (vezi barba a lu monique de exemplu ca sa intelegi unde se poate ajunge). deci oamenii dezvoltasera semne si intelesuri pe dedesuptul normalitatii.

ce ziceam ? paunescu si valoarea. habar n-am insa e ce ziceam eu e ca exista o bijectie intre ani istorici si valorile care apar. eliade si istoria religiilor – e ceva ce n-am priceput vreodata

spune-mi cand te gandesti la valoare, ce anume iti vine in cap. vreau nume, fapte, intamplari. ceva ce tu consideri valoros in istoria lumii

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

