contra ziceri


tu te contrazici cu rabi, el e rabi tu popa. evident e intre voi.
pe partea ailalta, exista acel individ care a sunat si a trantit-o pe aia cu „mi-e frica de succes”. mi se pare copilaresc insa tocmai despre asta e vorba. asociaza treaba asta cu fata. eu m-am gandit la a mea si la faptul ca ii e frica de failure, de greseala etc. auzi am mai vorbit despre asta. exista bucati de mesaje superbe pe care le gasesc in tot felul de chestii. imi dau frisoane. o sa zici ca sunt gay insa cand trag linie la capatul recitalului unui individ, fie el rabi sau nu, ii insumez chestiile misto. ma jur pe rosu ca n-am nimic cu tine pentru faptul ca tu reusesti sa tii minte unde au comis hentz si unde au gresit. incep sa ma fac zen, nici nu gasesc sens in 90% din contradictiile pe care le am cu cei din jur. adica fiecare are o opinie, daca difera de a mea nu inseamna o invazie a intelectului meu sau a dreptului meu de a avea dreptate. in marea parte a discutiilor pe care le am (nu numai cu tine) vorbim despre interpretari, despre dubii, despre tipuri de comunicare.
conflictele sunt in majoritatea cazurilor intre tipuri de personalitate si nu relativ la content. content related nu e la modul ca 1+1 = 2 sau nu.
sunt chestii de genul: cola e buna sau nu, afara e cald sau nu chiar, iti trimit tie developmentul intai si dupa aia lu jim sau intai lu jim si dupa aia tie ? cred ca si intr-un fel si in altul tot aia e.

  1. Noiembrie 21, 2010 la 9:23 pm

    e ok, ai picat la momentul gresit insa nu te formaliza e normal, hai ca pregatim o cafea si niste piscoturi vino la o vorba. ia zi ce mai zici.

  2. Noiembrie 20, 2010 la 12:33 am

    Ce e aici mi se pare interesant, dar am picat cumva în mijlocul unei dispute? Nu vreau să intru în ea, vreau doar să citesc. Spor-t la toate.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

